Zal ik me dan ook maar eens voorstellen?

Hoi,

Ik schrijf alweer een tijdje reacties onder berichten, maar heb me nog niet netjes voorgesteld.

Ik ben Jaine, 29 jaar, mama van Anouk (bijna 2), en ik wil dolgraag zwanger worden van nog zo'n klein wondertje.
Ik ben in maart gestopt, dus nu 3 maanden bezig. Gisteren had ik mijn NOD, maar mijn cyclus is nog niet zo mooi regelmatig.
Wel voel ik me al weken niet zo geweldig (zeurende ongipijn). De zwangerschapstest ligt klaar, en hij loert me de hele tijd aan. Toch wil ik nog even wachten, want in maart had ik een lange cyclus (ook met allerlei ongipijntjes etc) en heb ik 3 testen "verpest".

AAAAARGH, maar het wachten is wel moeilijk hoor!
Ik weet wel dat er een (kleine?)kans aanwezig is dat ik zwanger ben, maar ik probeer ook heel nuchter te blijven om evt. teleurstelling te voorkomen.
Eigenlijk wil ik de test nu, meteen, direct, á la minute doen, en hopen dat hij zegt: Jaine, je bent zwanger, je bent door naar de volgende ronde.....

Dus wacht ik maar, en schrijf ik hier maar lekker mee, ben ik in elk geval afgeleid!

Liefs, Jaine
 
Heerlijk om te lezen dat we eigenlijk allemaal van die ongeduldige wezentjes zijn..... haha

Jij hebt het wonder al een keer mee mogen maken ik doe nog steeds m'n best
 
Hoi Jaine,

Wat duurt een dag dan ongelooflijk lang he als je ergens op moet gaan zitten wachten. Het liefst zou je die test gelijk willen doen en aan de andere kant heb je zoiets van, ik wacht nog wel even want anders is het ook weer zo'n teleurstelling als 'ie negatief is en zolang je niet ongi wordt blijf je hopen.

Ik zou voor je duimen en hoop dat je het geluk hebt dat er zo'n lief klein wezentje in je groeit.

Liefs Henriette
 
Welkom Jaine,

Altijd leuk , "nieuwe" meiden op het forum !!! Ik heb mijn NOD 9 juni dus voor mij nog even keep my fingers crosst. Je bent nog niet ongi dus ik zou gewoon nog een paar dagen wachten voordat je weer test. Succes ermee !!!

Groetjes Biaggi.
 
Thnx Biaggi! Voor jou dus ook spannend!!!
Nou, had gisteren vage veeg op tampon (o, wat klinkt dat heerlijk smakelijk), maar daarna niets meer. Ga nu maar helemaal uit van het slechte nieuws. Op naar de volgende ronde.....

Liefs, Jaine
 
Terug
Bovenaan