zal ik me weer even opnieuw voorstellen?

Tsja, haha, ik heb het gevoel dat ik een maand geleden voor het laatst hier geweest ben. Maar volgens mij  valt dat nog wel mee (iemand me gemist? nee zeker, haha).

De afgelopen weken gingen als een achtbaan. Geen echte drama's, maar m'n hoofd zat gewoon even te vol. Nog steeds, maar ik heb nu eindelijk even een paar uurtjes voor mezelf (heb net lekker 2 afleveringen GTST achter elkaar gekeken, ik weet het, heel fout, maar dan hoef je zelf even niet na te denken).

Even een paar steekwoorden over de laatste weken voor wie het interessant vind (anders sla je dit gedeelte maar even over):
- Moeder gevallen, gebroken been
- Vader kwaadaardige cellen operatief laten verwijderen (is reeds een bekend verhaal, maar heeft toch steeds nog wel wat impact)
- Video-presentatie gemaakt voor schoonzusje's vriendin (schoonzusje wist zelf niet hoe, wij wel, dus we hebben dat gemaakt, maar dat was mega-veel werk)
- Solo tijdens goede vrijdag dienst verprutst ... Voel me daar nog steeds . . . over.
- Kian tijdje terug uit z'n bed geklommen ... en flink hard op de grond terecht gekomen   (bloedneus, blauwe plekken e.d.)
- Kian nu ziek (wat breekt een moederhart hè als je kleintje zich niet lekker voelt), en de gebroken nachten die horen bij een ziek kindje maken m'n hoofd ook niet optimistischer ...
- o ja, en ik voel mezelf weer opzwellen met al die lekkere paasdingen in de buurt ... voel me er echt een beetje rot van. Ik zit (qua gewicht) echt even niet meer lekker in m'n vel. Maar ik krijg het niet voor mekaar die kiezen van me stil te houden. Iemand een goed plan?

Gelukkig heb ik morgen en overmorgen de tijd om heerlijk met Kian aan te keuvelen, en daar ga ik echt van genieten! Hopelijk kunnen we lekker de tuin in. Kian is zo graag buiten!

Zo, ik ben m'n zooi weer even kwijt, morgen stap ik hopelijk wat positiver m'n nest uit.

Liefs Nelleke

O ja, en ik heb net wel al even wat bijgelezen. Wat zijn jullie toch een stel leuke meiden. Mooie 'kanjer-foto's', zwemdiploma (super!!), en nog meer mooie dingen.

Nog even een plaatje om de 'paas-sfeer' erin te houden: ('t gaat over chocola, hoe kan het anders, waar het hart vol van is ....)

Ha Nelleke!

Aangenaam: ik ben Marieke... De mama van Thomas en Nina... En degene die je stalkt op je hyves als je te lang weg blijft, WHAHAHHAHA!
Ik mis je hier hoor!   En anders kom ik je weer stalken...

Nou, jij hebt het ook even voor je kiezen gehad zeg, sinds je laatste bericht! ( en nee, mop, ik bedoel dit figuurlijk, niet letterlijk!!!) volgens mij heb ik ook echt even iets van jou gemist, want ik kan me even niks heugen over je vader... Sorry..
Ehhmmm, verder... Kian... Zielig hé? zieke en zwakke en misselijke kindjes zijn zo zielig, maar aan de andere kant voel me altijd zo op en top mama. Als ze lekker willen hangen en zelfs als ik 's nachts kots lakens sta uit te wassen op zolder, hahahha!
Kop op hoor! Mrs positievo..... En anders weer vaker hier spuien!

Liefs Marieke

PS: Mijn geheugen zit echt een verdieping lager al bij beeb... Hoe was het nou afgelopen met je belletje van die "zangclub" waar je op herhaling mocht?

Hey Nelleke

Ben aan het updaten met lezen. Moet wel lachen om je berichtje hoor, zo herkenbaar. soms vliegt de tijd met van alles en nog wat om.
Zorgen om je ouders, je kind of andere dingen die in je leven spelen.

maar fijn om weer wat van je  te lezen..zal even moeite doen om zelf ook weer eens te schrijven. Het blijft toch leuk om iets te lezen van elkaar...

dus..welkom terug..
Pascal

Hey Nelleke,

Ik had je idd al een tijdje niet gespot hier, dus gezellig dat je er weer bent!
Soms heb je dat gewoon even, dat alles thuis en op het werk even meer aandacht vergen en dan schiet het forum er even bij in, heel herkenbaar.
Ik was eigenlijk ook heel benieuwd hoe het is afgelopen met de auditie in het koor?
En je solo verpruts? Hoezo, heb je een valse noot gezongen? Misschien is het de mensen niet eens opgevallen?
Hoe gaat het nu met je vader? Is hij alweer opgeknapt na de operatie? En Kian....ik hoop dat ie snel weer opknapt!
Hoe bevalt het werken bij je schoonvader eigenlijk? Geen spijt gehad?

Groetjes van Cissy

aangenaam kennis te maken

soms heb je van die periodes dat de tijd voorbij vliegt en dat je gewoon geen tijd/puf hebt om wat anders te doen. Geen probleem toch.

Hopelijk zit je snel weer lekker in je vel, en knapt kian ook weer lekker op.

Liefs sandra

Hey,
Over m'n vader heb ik hier geloof ik ook nog niet zo veel gezegd. Valt ook niet zoveel te vertellen. De dag na Kian's geboorte is hij geopereerd aan z'n blaas omdat ze kleine tumortjes hadden gezien. Die zijn toen weggehaald, maar sindsdien moet ie steeds op controle en om de zoveel maanden zien ze weer wat en moet het weggehaald worden. Niet heel dramatisch, maar ja, er gebeurt iets in z'n blaas wat niet hoort te gebeuren. Ze zitten er met hun neus boven op, dus dat gaat wel goed, maar toch, het blijven kankercellen.....

De auditie is nog niet afgelopen. Ze vonden het goed, maar ze twijfelden over of de stijl van het koor bij m'n stem past ... dus mag zaterdag nog een keer. (luister me suf naar Aretha Franklin, volgens Ilya helpt het, haha)

Over die solo. Ik heb (gelukkig) geen valse noot gezongen, maar ik was de tekst kwijt. Ik heb wel doorgezongen, maar je hoort gewoon wel een hapering. Op zich kan het gebeuren, maar er wordt zoveel energie in zo'n dienst gestoken om alles prachtig te maken dat ik er van baal dat ik daar dan een steekje heb laten liggen. Die solo was gewoon een heel essentieel punt in de dienst. Maar goed, kan er nu toch niets meer aan veranderen.

Kian is nog steeds zwakjes, maar wel vrolijk, en dat scheelt de helft. En aangezien de zon hier ook volop aanwezig is wordt mijn humeur langzaam ook iets positiever. Ben alleen wel moe, dus ga zo ff lekker middagtukkie doen!

Groetjes!
Nelleke

Hai lieve Nelleke

Fijn dat je er weer (even) bent! Take your time, je hebt het nogal druk met vanalles en ook in je hoofd zo te lezen. Maar miste je warme (en vaak ook relativerende) bijdragen wel hoor!

Helpt het zonnetje een beetje bij het opklaren van je gemoedstoestand?

Sterkte en beterschap voor al je dierbaren in de lappenmand en hopelijk krijg je snel goed nieuws van het koor!

Liefs
Susan

Heej Nelleke,
Hoe is het nu? Zie je alles al weer wat positiever in? Je hebt veel op je bordje op het moment, helemaal niet zo gek om dan even te ontspannen bij wat simpele tv. Nu het zonnetje schijnt lekker met Kian er op uit trekken (als hij zich weer wat beter voelt) kan ook helpen. Sterkte meid!
Trouwens als je je toch opnieuw voorstelt, willen we daar natuurlijk wel een foto bij zien ;-)
Groetjes Laura mv Thom en Noor

Terug
Bovenaan