zal ik morgen testen?

A

Anoniem

Guest
ohh ik word echt niet goed vanmezelf.
Ik heb woendag mijn NOD maar heb vanmiddag bloed verloren (nu nog steeds een beetje)   zie onderwerp ojee..
Offcieel kan ik nog niet testen naatuurlijk, maat ik ben zóóó nieuwschierig, dat ik echt zit te denken dat ik morgen een test ga doen.
nee heb ik, een heel vaag streepje kan ik krijgen.. hihi
erg he?

liefs Eva

nou, vandaag zijn de rodeduivels echt gekomen,, helaas.
Dat betekend dat ik een cyclus van 25 dagen heb,, :-(
Ik ben pas net gestopt met de pil, dus hoop dat er een beetje regelmaat in komt!

Liefs Eva

He Eva!

Oh wat rot voor je hoor! En je wordt idd elke maand niet goed van jezelf! Hopen dat het snel raak is want als je dit lang moet volhouden....hihi

xx maan

En je cyclus terkt wel bij hoor...in het begin altijd heel raar. Ik had zelfs tussenbloedingen na 2weken...  allemaal goed gekomen!

ik ben ook net gestopt met de pil en heb ook een cyclus van 25 of 24 dagen weet niet precies wanneer ik moest tellen, want de ene dag was een ietsiepietsie bruin verlies maar de dag erna pas echt rood bloed. ik ben ook benieuwd hoe mijn cyclus straks gaat lopen!!

groetjes!

Hi Eva,

Dus bij jou zijn de RD  ook verschenen?! Bij mij kamen ze gisteren om de hoek kijken... Balen!!!!!!!! maar goed op na de volgende ronde!!! Mijn cyclus is ook niet regelmatig 28-28-38-30 dgn.... dus weet ook niet precies wat ik deze maand weer moet aanhouden....

liefs karen

Hoi Eva,

Wij zaten gelijk he op 6 juni?
Balen zeg voor je!!
Ik had vanmorgen getest, maar niets hoor, nog even geduld en dat heb ik dus echt niet..

groetjes Suza

Hoi Eva,

Jammer hoor! Maar ik wens je in ieder geval super veel suc6 tijdens je volgende ronde!

Groetjes

quote: Suza G reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2007 18:44:10'));

Hoi Eva,

Wij zaten gelijk he op 6 juni?
Balen zeg voor je!!
Ik had vanmorgen getest, maar niets hoor, nog even geduld en dat heb ik dus echt niet..

groetjes Suza

Hoi Suza.

Wij zaten idd gelijk.. maar bij mij zijn dus gister al de RD gekomen... ik hoopte nog op een innestelbloeding.. maar het is toch echt menstruatie.
Helaas.. op naar de volgende ronde!
Ik ga voor jou duimen dat je zwanger bent!!

Liefs Eva

Terug
Bovenaan