zal ik naar de 9 mnd beurs gaan ?

A

Anoniem

Guest
Hoi Damens,

Ik heb misschien een stomme vraag maar aankomende maandag ga ik gezellig naar de huishoudebeurs en mag je gratis naar de 9 mnd beurs. Ik ben erg nieuwschierig wat er daar allemaal te bieden is. Maar ben ook bang dat het een enorme confrontaties is met wat ik NOG niet heb. Maar ja aan de andere kant vind ik het ook wel leuk. Ik ga samen met me man naar de huishoudbeurs ja een man ja (wat een schat he ). Wat zouden jullie doen en is het stom dat ik dit zou willen ? Er is een grote kans dat ik zwanger ben en misschien kan ik leuke folders en gratis dingen van daar meenemen.

zucht weet het zelf niet een kunnen jullie me helpen een beslissing te nemen.

thxs
alvast, liefs van Mariska

ik zou niet gaan.....
mijn vriendin is met mij naar de jonge gezinnenbeurs geweest toen ik zwanger was van ons 1e kindje. Zij wilden toen ook zwanger worden, maar dit wilde ook niet lukken.
Na afloop heeft ze het echt heel moeilijk gehad. Je wordt de hele dag met baby's, dikke buiken enz. geconfronteerd en dit was voor haar super moeilijk.
als mijn zwangerschap niet in een miskraam was geeindigd was ik w.s. ook gegaan, maar nu ga ik niet.... kan ff geen baby's en dikke buiken zien....

liefs,
mama peet

ik ben nu 9 wk zwanger en ga niet.Ik heb 3 miskramen achter de rug en ben zo bang dat ik daar zo gelukkig ben tussen al dat leuke spul en gelukkige mensen dat ik als het weer mis gaat het heel zwaar krijg

Ik denk dat ik idd maar beter niet kan gaan heb nog ff twee spannende wacht weken te gaan en ik denk dat ik het daar best moeilijk mee ga hebben. En als het eenmaal zo ver is en we uit de gevare zone zijn kunnen we lekker de hele winkels leeg shoppen en alle beurzen afstruinen.

bedankt meiden.

Hee Mariska, ik ga maandag ook naar de huishoudbeurs met een stel collega ´s.
Misschien dat ik je ongemerkt toch tegenkom haha.
Ik ga niet naar de 9 maanden beurs........Doeidoei

Terug
Bovenaan