zal ik nu dan maar naar de dokter gaan??ik heb jullie hulp echt nodig!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi,meiden
ik zit nu in ronde 11 en vraag me eigenlijk af of er meer meiden in
deze ronde zitten want nu ga ik me af en toe wel afvragen of het wel allemaal
wel goed zit bij mij of bij me vriend!!
dus ga ik binnenkort langs me dokter en zeg dan gewoon dat ik afgelopen juli
al een jr bezig bent of zal dat niet eerlijk zijn?????
ik heb nu wel zoiets van misschien zit er wel iets niet goed je kan het maar weten
en dan kunnen we nu actie ondernemen!!!!!!!!!!!!!!
want ik word er wel is helemaal gek van,wie kan mij daar mee helpen
of is er iemand die dat ook gedaan heb???
ik probeer wel positief te blijven maar nu wil ik wel is weten wat jullie daar van vinden
heel veel liefs en allemaal blijven hobby en gr voetbalgek

Hé voetbalgek!
Ik kan me voorstellen dat je er heel onzeker van wordt. Dat hebben wij ook en we zitten nu in ronde 8. Hebben jullie al een ovulatietest en spermatest gedaan? Ik ben nu met ovulatietest begonnen en heel benieuwd wat daaruit komt. Da's natuurlijk heel belangrijk dat het daar goed zit!
Maar je kunt het altijd aan de HA voorleggen, toch??

Veel succes!

Groetjes van Suus.

hallo voetbalgek....

Ik zit in ronde 17+ wij zijn met iets minder als een jaar doorgestuurd naar de gyn..

Als je je zorgen maakt zou ik zeker naar de ha gaan en je door laten verwijzen..
Of misschien zal de ha eerst aan je vragen om een temp curve bij te houden of om ovulatietest te doen..

Daar kun je ook al een hoop uithalen..
Maar je ha kan je daar meer over vertellen..
Ik zou zeker ff langs gaan en je twijfels voorleggen...

Veel succes..
groetjes daisy (opeltigra1)

Hai voetbalgek!

Nou wij zijn nu ook 9maanden bezig en tot nu nog steeds niks ik heb morgen mijn NOD...   Maar ik ben vorige maand naar de dokter geweest en ik vertelde dat ik 9maanden bezig ben. Hij zij dat hij me na een jaar kan doorverwijzen naar de gyn en dat ik me echt geen zorgen hoeft te maken en dat het wel komt. Ik voelde me wel opgelucht toen hij dat zij. Ik weet ook dat er echt niks aan de hand is we zijn jong drinken roken niet. Mijn man is sportleraar en voetbalt dus sport heel erg veel. Maar omdat ik het zooo graag wil ga ik me er extra op concentreren en soms lijdt dat tot stress. en die stress kan een zwangerschap ook laten wegblijven. IK had daarna wel spijt dat ik niet tegen de dokter had gezegd dat ik al een jaar bezig ben je kent vrouwen ze moeten toch duidelijkheid hebben. En ik kan me zeker voorstellen dat jij nu naar de dokter gaat en tegen m zegt we zijn al langer dan een jaar bezig. Dan heb je denk ik ook wat rust als je weet dat alles goed zit. Nadat de dokter mij gerustgesteld heeft gaat het klussen   met zonder iets in mijn hoofd te hebben goed.

Nou meid ik vind als jij dat wilt gewoon naar de dokter moet gaan. Al weet ik dat het zwanger worden zijn tijd nodig heeft. Maar jij weet wat je zelf voelt en ga op dat gevoel af meid!!! succes meid en ik hoop dat je nu al zwanger bent voordat je naar de huisarts stapt!!

groetjes souraya

he meiden,
onwijs bedankt voor jullie reactie!!
ik heb echt genoeg ovulatie testen gedaan maar geen 1x
succes dat was al echt balen man.
ik heb een regelmatige cyclus en sperma test hebben we nog niet
laten doen ik ga volgende week naar de huisarts nu wacht ik eerst ff af
tot dond.want dan is me nod maar dan word ik ook nog wel ongi
want er in geloven doe ik nu niet meer ik laat het nu wel op me af komen
en zeker wat de dokter zal gaan zeggen!!!!
dus super dat jullie ff iets van je liet horen daar heb ik wel wat aan gehad
en ik weet nu dat ik niet de enigste bent die al een tijdje bezig is

dus bedankt gr voetbalgek en wens jullie ook allemaal heel veel succes xxx  

Hoi voetbalgek!

Ik ben 27 jaar, en mijn vriend en ik zijn nu ruim 4maanden bezig zeg maar. Ik ben al heel vroeg naar de HA geweest (na drie maanden) omdat ik een heel onregelmatig cycles heb. Daardoor had ik zoiets van: heb ik uberhaupt wel een eisprong (in een recent boek over zwanger worden staat dat die kans zeer klein is en dat je beter meteen naar de ha kan gaan)? De ha stuurde me wel meteen door naar de gyna. Het verbaasde zelfs mij. Ik kreeg een inwendige echo (er waren veel cystes te zien) en als ik in december nog niet zwanger ben moet ik terug komen. Vlot dus, maar ik ben er ook wel blij om!
Net als jij zijn mijn vriend en ik jong, roken en drinken allebei niet -mijn vriend is ook sportleraar-, maar ja miscchien ligt het dus aan die eisprong...
Wat ik hiermee wil zeggen is: gewoon naar de ha gaan en je verhaal doen en ik zou ook zeggen dat ik een jaar bezig was (klopt toch ook ongeveer!). Succes en groetjes! Cin.

Terug
Bovenaan