zal ik testen of wachten?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, donderdag is ongeveer mijn nod( weet nooit precies wanneer die is) ben nu s avonds misselijk, urine ruikt sterk( heb geen blaasontsteking) en heb het gevoel dat me buik groter wordt( is namelijk voor ons 2de kindje) het isbest moeilijk.

liefs mama van sharon

je hebt testen waarmee je eerder kunt testen. als je onrustig blijft gewoon proberen...

Hoi mama van Sharon,
Wachten duurt wel heel erg lang vooral als je van die klachten hebt. Het klinkt wel heel goed allemaal. Ben het met hoefnagels53 eens, gewoon zo'n test proberen dan weet je mischien al wat en is de onrust wat weg....
Veel succes!

dsnk je wel allemaal, ik ga morgen een test halen en dan ga ik denk ik vrijdag ochtend testen,of ik kan morgen ochtend in een potje plassen en dan daarna een test halen en dan als ik thuis ben testen, ik weet alleen niet of dat gaat.

liefs

dsnk je wel allemaal, ik ga morgen een test halen en dan ga ik denk ik vrijdag ochtend testen,of ik kan morgen ochtend in een potje plassen en dan daarna een test halen en dan als ik thuis ben testen, ik weet alleen niet of dat gaat.

liefs

ja hopen wij ook, maar mijn gevoel is dubbel. maar aangezien we veel geklust hebben moet het heel raar zijn dat het niet raak ik, en vooral de eerste 2 en halve week.

liefs

Zo raar is dat niet hoor. Ik klus elke maand heel veel en ben ook nog steeds niet zwanger.
maar ik hoop het wel heel erg voor je!!

Terug
Bovenaan