zal ik wel of niet testen in het weekend

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

vorige maand een vermoedelijke miskraam gehad volgens de arts kan ik deze maand weer gewoon zwanger worden. helaas heb ik de pech dat ik nogal erg onregelmatig ben. 3 okt tot 8 okt bloedverlies als ik nu uitga van een cyclus van 28 dagen dan zou ik zondag mogen testen, maar ik kan niet standaard van een cyclus uitgaan. heb sind gisteren bij toiletgang bloedverlies bij het afvegen niet noemenswaardig en je moet eigenlijk goed kijken. het is ook meer roze als rood. daarbij heb ik totaal geen verschijnselen van een zwangerschap of een menstruatie terwijl ik normaal voor een menstruatie regelmatig last heb van pijn in de buik en pijnlijke borsten. nu dus helemaal niets. heb wel 2 dagen hoofdpijn maar dat zou ook kunnen komen doordat ik te vast geslapen heb.
daarnaast weet ik dat je moet uitgaan van je langste cyclus die je heb gehad in het verleden deze waren altijd korter dan 20 dagen op 1 keer na dat is meer dan een half jaar geleden toen was die 38 dagen. zal ik nu wel of niet testen van het weekend.

sorry voor de lange tekst.
groetjes hilda

Ik zou ook een test doen, maar ik ben dan wel heel nieuwsgierig aangelegd :)

Terug
Bovenaan