Zal in 2019 dan nog echt onze droom mogen uitkomen...

<p>Hej, </p><p>Dit is voor mij nieuw, maar wil graag mijn verhaal delen. </p><p>In 2015 ben ik mama mogen worden van een zoontje, dit was vrij heftig, ik had namelijk het hellp syndroom ons kindje is 4 weken te vroeg gehaald moeten worden (en hij lag in stuitligging) ik had zoveel medicatie dat ik zelf geen pijn of iets voelde van de keizersnede alleen erna nog 1 week in het zkhuis moeten blijven vanwege dat m'n bloeddruk maar niet wilde zakken, en heeft ook wel lang geduurd voor herstel, nu 2 jaar later, en naar allerlei onderzoeken blijkt dat ik 1 halve baarmoeder heb en 1 eileider die mee doet! Dus ons zoontje is echt een" wonder cadeau"!  Waar ik elke dag nog heel erg dankbaar voor ben. Nu zitten we in een heel traject met iui, chlomid en prygnyl. De gynaecoloog en fertileitsartsen wat zijn het toch fijne mensen. Nooit gedacht en geweten hoe dit allemaal precies werkte en dat ik er zelf in zou belanden, zoveel respect voor mensen waarbij het moeilijker of misschien wel niet mag lukken.</p><p>Nu hebben wij de 3e ronde iui erop zitten, waarvan de laatste nu wel heel spannend word. Maar wat hormonen toch met je kunnen doen. En wat het een impact heeft op je relatie en humeur. Gelukkig kan ik er goed over praten en dit helpt mij/ons. Want het kost heel veel energie en tijd van jezelf en samen, zo'n traject en alles wat eromheen gewoon doorgaat. Maar nu 1 dag overtijd en wil nog niet juichen want na 2 jaar teleurstellingen word de hoop ook steeds een beetje kleiner, maar wie weet mag er in 2019 dan toch nog een wonder van ons geboren worden!</p><p>Veel liefs en succes voor iedereen! ??</p>
 
Heftig!Ik hoop dat 2019 het ook voor jullie gaat worden.Zelf ook aan de clomid, afhankelijk van de uitslagen van eind maart mogen wij mogelijk dan met iui beginnen. Hoe is dat?Ik reageer heftig op de clomid, maar je wilt alles er voor over hebben he.Wij zijn nu ongeveer 15 maanden bezig voor ons eerste kindje. Hopelijk kunnen we elkaar snel goed nieuws vertellen.Je hebt net de derde iui gehad, wanneer mag je testen? Mijn NOD is ongeveer 9 januari. Heb nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad en zou zo graag dat gevoel willen meemaken.Ondanks dat ons verhaal anders is hoop ik voor ons beide dat 2019 het jaar mag worden!
 
Wat lief allemaal, zo fijn ook om iets te horen, helaas oudjaarsdag weer hetzelfde riedeltje, en zijn we weer de nieuwe ronde gestart, de fertiliteitsarts zei dat alles er perfect uit zag, en had ook zo gehoopt voor ons! Nu weer afwachten of de eitjes (de grootste) aan de "goeie" kant mag gaan groeien. @jjis ik had de 2e keer ook veel last van de chlomid en mijn eitjes groeien opzich goed dus ben nu naar 75mg gemogen en heb tot zover nu geen klachten maar wel sneller geprikkeld, hopelijk mag het bij jullie ook snel lukken. Hou me op de hoogte. Liefs x
 
Terug
Bovenaan