zal me even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum. Zal me even voorstellen. Ik ben 32 en zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een dochtertje van 2 jaar en 4 maanden.  

Ik ben uitgerekend op 26 juni; heerlijk he in de  lente/zomer. Zien jullie dat ook zo zitten met je verlof? Hopelijk is het lekker weer en kunnen we lekker buiten 'uitbuiken'.    

Volgende week woensdag hebben we de 20 weken echo. Kijken we allebei erg naar uit. We hebben in de 15 de week ook nog een echo gehad, ddus we  hebben al meer gezien dan een kloppend stipje ;-)

Ik ben tot en met de 17de week misselijk geweest de hele dag door en nu is mijn energie/weerstand nog steeds erg laag. Vervelend, zeker omdat je al een peutertje rond hebt lopen. Ik werk normaal 28 uur   maar nu ook even wat minder, anders houd ik het niet vol.

leuk om jullie verhalen te lezen!

Groet

Hey,

Gezellig nog meer meiden erbij!
Ik ben zwanger van de eerste en hebben vanavond de 20 weken echo. Echt super spannend!
Wat betreft het weer...Het is mooi meegenomen zo in de zomer vrij. Ik ben echt een zomer mens...verlang naar wat zonnestraaltjes...Dit jaar kan niet meer stuk!
Fijne zwangerschap!

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan