zal me even voorstellen

Hoi ik ben jojanneke en ik ben 34+3 zwanger. Ik ben in mei uitgerekend. Doordat de navelstreng niet het werk doet wat die moet doen lig ik nu in het ziekenhuis. Ik word hier goed in de gaten gehouden en de kleine ook. Vandaag heb ik een vruchtwaterpunctie gehad zodat ze kunnen kijken of de longen rijp zijn. Dit is gedaan omda het kindje eerder geboren gaat worden. Ik word dus wel een april mama en niet een mei mama. Dus daarom doe ik mijn verhaal hier ook maar even. Lees al een tijdje met jullie mee. Ik mag gellukkig wel gewoon bevallen maar word wel igeleid zodat ze mij en de kleine goed in de gaten kunnen houden.

Alvast bedankt voor het lezen en de reacties.

Groetjes Jojanneke

Welkom jojanneke!
Wat naar dat je zwangerschap op deze manier verloopt! Moet je tot aan de bevalling in het ziekenhuis blijven?
Succes in ieder geval de komende tijd, hopelijk heb je een goede bevalling en dan daarna een gezond kindje in je armen!

Welkom en veel sterkte komende maand! Wat zul jij je vervelen in het ziekenhuis. Maar..... als je straks dat mooie wondertje in je armen hebt ben je het snel weer vergeten en is het het allemaal waard geweest! Suc6

Welkom bij de club!
Waarom is er weerstand?
Bij mij is er ook weerstand in de navelstreng geconstateerd. Dat komt door dat aderen van me baarmoeder niet wijt zijn gaan staan. Ook wel uit gelegt dat me baarmoeder niet weet of het voor het kindje moet zorgen ja of de nee. Moet 3x in de week naar het zh. Krijg dan 3x ctg en 1x echo. Zolang die goed zijn kijken ze per week weer veder. Heel veel succes morgen.

Liefs

@mama van finn: Ja ik moet tot en met de bevalling in het ziekenhuis blijven.

@divabee mama van Amy: Waarom er weerstand in de navelstreng is kunnen de artsen niet verklaren. Daarom willen ze mij ook hier houden.

De artsen zijn hier wel snel, want ik heb gister al te horen gekregen dat de longetjes niet rijp zijn. Heb gistermiddag om 4 uur de eerste longrijpings prik gehad. Vanmiddag om 4 uur weer 1 en dan is het wachten tot morgen dan is het aangeslagen. Dus nu maar hopen dat de kleine het goed blijft doen.

Hey jootje,

Welkom bij de club. Vervelend zeg dat je al zo vroeg in het ziekenhuis ligt en zoveel onzekerheid is. Hoop dat je kleintje het nog even volhoud en dat je straks van je kleintje kan genieten.

Succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan