Zal me ff voorstellen

Hallo,

Erg hoor, zit al een paar weken op de forum,maar heb me nog niet goed voorgesteld.

Nou hier gaat ie dan:

Mijn naam is Anouschka en ben 30 jaar. Mijn dochtertje heet Nikki en is op 1 sept geboren na een hele zware bevalling. Ben 's woensdags 30  aug om 0.00 begonnen met de weeen en toen kwamen ze al om de 5 min. maar de ontsluiting wil maar niet vorderen. Na 24 uur heb ik om pijnstilling gevraagt en moest dus naar het ziekenhuis. Waar het ook niet echt opschoot. Uiteindelijk heb ik weeenopwekkers gekregen. En toen ging het gelukkig wat sneller.Uiteindelijk na 39.5 uur ,op mijn buik duwen, een knip en een vacuumpomp   is Nikki om 16.06 geboren.
Op dit moment is 4 weken en 4 dagen en ben ongelovelijk trots en verliefd op mijn meissie, die het heel goed doet. Ze komt gemiddeld 200 a 300 gram aan per week. Ik woon in brabant en woon samen.Heb 4 katten en een hele jaloerse hond  

Groetjes en houdoe  
van Anouschka en   Nikki

Brabant rules  haha..

Maar euh,.. welkom hier!

Als je wilt mag je je gegevens even in mijn  topic "stel jezelf hier eens even voor" zetten. Daar staat bijna iedereen in en kunnen we altijd even snel spieken wie wie is als we het even niet meer weten.

Groetjes!

Esmé mv kay

Terug
Bovenaan