Zal me ook even goed voorstellen :)

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,
ontzettend bedankt voor jullie reacties!

Ik had al een onderwerp gestart, voor me voor te stellen.. Dus hier mijn reactie en voorstelronde :)

Natuurlijk wist ik al deze dingen al wel een beetje, maar het is al fijn te horen dat je niet altijd de enige bent.. Ik denk ook dat we sowieso meer tijd voor elkaar moeten maken. Mijn man heeft een eigen bedrijf en is s 's avonds laat klaar, daarbij lig ik er vaak optijd in. We moeten ons dus iets meer aanpassen aan elkaar en de situatie. Wanneer het allemaal wel lukt en dat gebeurd ook wel eens maar steeds minder hebben we ook wel een goed en lang voorspel, maar daar nemen we niet altijd de tijd voor. Dat is dus mijn nieuwe plan, om de tijd ervoor te nemen en te maken!

Dus het word tijd om te klussen want ik kom in de buurt van mijn eisprong aankomende week.. Dat is ook iets wat vervelend blijft aangezien mijn cyclus nog niet fantastisch is.. 28 dagen 31 dagen, 35 dagen... Hebben jullie daar ook tips voor en voelen jullie je eisprong?

Heerlijk om het hier van me af te kunnen schrijven, ben blij dat ik jullie ontdekt heb :)
Ik zal me even verder voorstellen, ben 23 en dus vorig jaar getrouwd... ja het is vroeg, maar aangezien mijn man 37 is ( zie je er niet vanaf hoor ;) ), is het ook helemaal goed. We kennen elkaar al lang en gaan nu 4,5 jaar met elkaar. Nu dus proberen om onze grote droom waar te maken, papa en mama worden. We blijven gewoon ons best doen, en sinds kort zeg ik elke maand, nieuwe ronde nieuwe kansen... ( we hebben teveel verdrietige maanden gehad, en dat wil ik mezelf niet meer aandoen) Nou jullie blijven horen van me, en zal anderen proberen te helpen waar ze het nodig hebben :)
Liefs
.

Hoi Hoi

De tijd komt gewoon terug dat mensen vroeger aan kinderen beginnen ik vind het leuk,
Ben zelf 24 vorig jaar getrouwd dus vind het helemaal niet gek.
Hoelang zijn jullie al bezig?

Succes met jullie droom verwezenlijken en hopelijk is het snel raak!!!

liefs Kim

Hey Llinde!!

Wat gezellig! We zijn ook blij met jou hoor! Gezellig al die meiden in het hetzelfde schuitje en met dezelfde wens.............welkom!

xxxxxxxxxxxies mij

welkom gezellig dat je mee komt kletsen
en leeftijd maakt hier helemaal niets uit.
op een ander forum waar ik al 4 jaar mee klets varieren de leeftijden van 22 tot bijna 40 en daar merk je eigenlijk niet zo veel van
veel klusplezier

Hoi!
Welkom, ben zelf ook net nieuw hier. En wat jr leeftijd betreft, ben zelf 24 en twee jaar getrouwd. Je voelt het als je er aan toe bent en dat verschilt nu eenmaal per individu.

Liefs appeltje

hee Linde,
leuk dat je er ook bij komt!gezellig hoor!!!
ik ben 25 jaar heb een dochter van 2,5 jaar en we zijn 1 jaar getrouwd!en vind het heerlijk zo jong nog!!!veel succes!!!!

Hey Linde,
Gezellig dat je erbij komt!!
Ik ben zelf 25, dus ook inderdaad nog jong.
Veel klusplezier!!

Hoi Linde,

Ik ben op mijn 22e getrouwd en op mijn 24e voor de eerste keer mama geworden. Ook jong dus. Ook ik vind het erg fijn. Heb zelf ook jonge ouders (mijn moeder was 21 toen ze mij kreeg) en we vinden het superleuk dat ze nog zo'n jonge oma is!

Liefs ciomama

Oh ja, wat betreft je onregelmatige cyclus zou je ovlatietesten kunnen proberen. Deze geven aan wanneer je ei is. Heb ze zelf nog niet gebruikt, ga dat over 2/3 maandjes doen. (hopleijk is het niet mer nodig...)

Terug
Bovenaan