Zal me toch eens voorstellen.

Hoi,  

Al tijden lees ik hier mee. Af en toe reageer ik ook. Zal mee eens voorstellen, dan weten jullie een beetje tegen wie jullie praten.

Ik ben Cathy, 34 jaar oud en woon in 's-Heerenberg. Getrouwd en moeder van 2 kinderen. Thom is van 29 maart 2003, en Danae is van 30 mei 2006. Ik was van haar uitgerekend in Juni. Maar mevrouw wilde graag 4 weken eerder komen. Dus eigenlijk ben ik geen zomer 2006 mama. (vandaar het illegale meelezen)
Sinds een paar maanden werk ik in de avonduren bij Mac Donalds. Daarvoor zat ik 13 jaar  in de thuiszorg. Dat beviel me niet langer, dus overgestapt naar Mac. (waar ik al eerder 5 jaar gewerkt had in de weekenden en vakanties) En het bevalt me er prima!

Bij Thom is in 2005 epilepsie geconstateerd. Bij Danae afgelopen jaar. Beiden hebben een milde vorm van kinderepilepsie. Beide gebruiken medicatie. De hoop is dat Danae er over niet al te lange tijd vanaf mag.

Groetjes, Cathy

Hoi Cathy,
Allereerst wil ik je een warm welkom wensen op dit vrolijke forum. Je kunt hier je ei kwijt, adviezen vragen, lekker lachen en huilen. Kortom, the place  to be.
Leuk dat je meeleest en meeschrijft. Het maakt niet uit hoor dat je "eigenlijk" een voorjaarsmoeder bent van 2006. Hoe meer zielen hier, hoe meer vreugd.

Ik ben heel benieuwd hoe de de naam van je dochter uitspreekt. Danae, ik heb de naam nog nooit gehoort, ik vind hem wel heel mooi !!!

Wat jammer zeg, dat je beide kindjes epilepsie hebben. Kunnen ze hier overheen groeien?

Nou, veel plezier hier op het forum!!!
Groetjes Marieke  (aka happyM)

Welkom Cathy en leuk eens een keer iets meer van je te lezen. Wat naar voor jullie dat beide kinderen epilepsie hebben zeg, belemmert het  hen in hun dagelijkse dingen (school bijvoorbeeld), of werken de medicijnen dusdanig dat je ze geen aanval krijgen? Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd hoe het is voor jullie (niet uit nieuwsgierigheid hoor, maar uit interesse..). En als je geen zin hebt erover uit te wijden is dat natuurlijk ook prima.

In ieder geval gezellig dat je er bent, het is hier echt heel erg leuk!

Groetjes
Susan mv Gijs (net 4 geworden) en Sophie (29 juli 2006)

Welkom natuurlijk. Was je al eens tegengekomen op het juniforum geloof ik, hebben het ooit over Kleve gehad...Kom regelmatig in die regio, manlief komt uit de Achterhoek (Wittenbrink bij Zelhem, zijn ouders wonen nu in Heelweg-Oost)
Groetjes, Rianne en Lydia (21-07-2006)

hoi Cathy,

Volgens mij ken ik je van het juniforum!!! Ik ben 4 juni bevallen van Noa dus ook niet echt een zomerkindje maar het is hier zooo gezellig!
Dus welkom!!!

gr
Marielle mv Noa en Delia

Dat Kat,

Ik 'ken' je nog wel van de juni mama's waar ik stiekum meelas en van toen het voorjaar2006 forum nog actief was. Je bent officieel van harte welkom bij de zomermama's vanaf nu.

Volgens mij vaireert het nu van mei2006 tot december2006!

Annemieke

Terug
Bovenaan