Zand- watertafel

<p>Deze wil ik graag aanschaffen voor onze dreumes van bijna 2 jaar. Alleen ze zijn vrij prijzig! Wie heeft er ervaring met een leuke en goed stevige zand en watertafel? </p>
 
Ik heb m op marktplaats gevonden, ze zijn idd heel prijzig, maar de dure lijken wel wat leuker dan de hele goedkope..
 
Wij hebben de Watertafel Piratenboot van Little Tikes, gekocht via bol.com. Ik weet niet of hij ook helemaal geschikt is voor zand, denk het wel, maar voor water vind ik m fantastisch. Veel leuke accessoires erbij, zoals bootjes en de waterspuit die erop zit houdt zelfs mijn man uren bezig ? stevig ding ook, zal niet snel kapot gaan.
 
Wij hebben als verjaardagscadeau voor onze meid over 3 weken (1 jr) Dino Dig gekocht. Het merk ben ik even kwijt, maar dat type googlen en dan heb je 'm zo. 
We hebben hem zelf laatst even in elkaar gezet om te zien of we tevreden waren. En hij is stevig en heeft veel leuke elementen. Dino's die ook water spuiten, gereedschapjes als schepje gietertje harkje enzo, een palmboom waar je zand of water overheen kan gieten, en dus een zand en watergedeelte. 
We hebben 'm nog niet in gebruik, maar ik stel me voor dat dit echt heel leuk is. Hoop ik haha!
 
Wij hebben de Step2 Splash & Scoop Bay. Erg stevig en goed schoon te houden. Je kunt hem vullen met zand en water en 1 kant afdekken. Er zitten misschien minder accessoires bij dan bij andere tafels, maar dit kun je zelf makkelijk aanvullen en variëren met speelgoed wat je al in huis hebt. Onze zoon vindt het bijvoorbeeld ook super leuk om duplo blokjes af te wassen, te koken met pannetjes en lepels, etc. Kortom, een aanrader!
 
Ik heb er vorig jaar 1 bij de action gekocht voor onze zoon die toen 1 werd. Hij vond hem toen al geweldig en kon er goed aan staan.
 
Terug
Bovenaan