zandbak??

Hoihoi,

Ik zit te twijfelen of ik deze zomer al de zandbak neer ga zetten. Volgens mij is m'n mannetje nog veel te klein en stopt hij het alleen maar in z'n mond.
Wat zijn jullie ervaringen?

Deze week is zo'n dubbele blauwe schelp in de aanbieding bij ons, ga 'm zowieso even halen, er kan natuurlijk ook een laagje water of een boxkleed in...

Groetjes
Esmeralda mv Matthijs 21-08-2006

Sja, daar zeg je zoiets....
Ik kan me inderdaad voorstellen dat Stef het zand alleen maar in zijn mondje gaat proppen. Zoals de hele rest van onze huisraad... Maar ja, ik woon wel bij het strand, dus hij zal erg al snel een keer inzitten, en als hij dat nou heel leuk vindt, is een zandbak misschien toch wel weer wat.... Hmmm, ben benieuwd wat de rest denkt...

Liefs Annet

Merijn, inmiddels 2 jaar en bijna 10 maanden, kreeg op zijn eerste verjaardag een zandbak cadeau, overigens wel na een tip van ons. Hij vond het helemaal geweldig en heeft eigenlijk nooit zand in zijn mond gestopt. Wat wel een groot nadeel was, toen hij eenmaal kon lopen was, dat voor het eind van de zomer al het speelzand in de tuin en op de stoep lag, met het gevolg dat er ook allemaal andere rotzooi bij zat als ik het bij elkaar veegde. Er zat in ieder geval bijna geen zand meer in de zandbak. Dat heeft er toe geleid dat  er vorig jaar geen zand in de zandbak heeft gezeten. Misschien dit jaar weer. Hij was namelijk van de week met zwart zand bezig uit de tuin en zag eruit om op te schieten, dus dat is ook geen optie. Nou ja, het hoort er allemaal bij zeggen ze dan, maar leuk is anders. Toch maar wit zand dus.............

Groetjes Fonske.

P.s. toen Merijn net 1 jaar was zijn we op vakantie geweest naar de zee en ook dat vond hij machtig interessant. Vooral het wat vochtige zand vastpakken en er jezelf mee ondersmeren is erg leuk.

Hoi,

Ik heb mijn zandbak al aangelegd.
Kay vind het nu al helemaal geweldig om bij mij op schoot te zitten en dan met zijn voetjes in het zand te voelen,..
Hij giert het dan uit van de pret.
Als je er gewoon bij blijft zitten dat gaat het toch prima?

Zelf vind ik het leuk/belangrijk de kleine van deze dingetjes te laten geniet..
Net zoals voetjes in het gras,.. hele ervaringen voor de kleine!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan