Zandbak

Hallo meiden,

Ik heb een houtenzanbak gekocht vorig jaar voor de 1e verjaardag van Jesse, maar ik vind het een rot ding.
Hij lekt is vies en het zand is nooit droog geweest.
Er zitten van die dikke spinnen in, brrr.Ik heb een onderlaag er in, van wortel doek, heb hem vaak open gehad om te luchten, maar niks helpt, tot overmaar van ramp, heeft de kat er gister in gescheten, bah, bah.

Maar nu mijn vraag, ik wil graag een schildpad zanbak kopen, deze is van plastic en lijkt mij veel beter, of zo'n schelp, maar volgens mij is deze niet helemaal water dicht, wat zouden jullie doen en wat hebben jullie voor zandbak???

Groetjes LInda

Hoi,

een schelp zou ik niet doen want die zie je zo vaak langs de weg liggen als het grofhuisvuildag is. Dat zijn echt gammele dingen. Een schildpad lijkt mij veel beter. Die hebben wij ook en het zand blijft er redelijk schoon in. En van enge beesten geen last, hooguit een liefheersbeestje!

Hoi hoi, wij hebben vorig jaar  de groene schildpad met een dondergroene deksel  gekocht en eigenlijk alleen nog maar gebruikt als zwembad.. perfect kunnen makkelijk 2 of 3 kindjes in en Jennifer vond het geweldig. Makkelijk schoon te maken ook!!!!

Heb je veel plezier aan.

gr. Ilone

Hoi,

Wij hebben de schelp maar die gaat wel 'zweten' ....Steeds vocht aan de binnenkant.
Dus moet ie steeds op een kiertje blijven. En als het flink regent loopt   ie vol...Niet handig dus!

Sannemams

Hey linda,

Wij hebben  2 weken terug  ook de schildpad gekocht, alvast voor Jayden zn verjaardag want hij was mn tuin aan het omspitten en hij kan er maar vast plezier van hebben toch?!
Tot nu toe ben ik heel tevreden, geen beestjes en het zand gaat niet ruiken, wel was vorige week met de harde wind de deksel er een keer afgewaaid maar we hebben er nu een stiek omheen gemaakt zodat dat niet meer kan. Ik vond eigenlijk ook zo'n houten mooier maar had al voorzien dat daar toch water, pies en beesten in konden komen dus daarom toch maar de schilpad gekocht.

Groetjes, Patricia (Jayden 18-05-2007)

Hoi Linda

Wij hebben wel een schelp.
Op zich voldoet hij prima,maar er komt bij ons water in.
Toen wij hem weer wilde gebruiken stond hij tot aan de rand vol water.Nu gooien we er een zeiltje overheen en hebben nergens meer last van.

Groetjes Jessica

wij hebben een houten zandbak met zo'n deksel dat je tot bankjes kunt vouwen.
Geen enkel probleem mee... wij hebben namelijk een hoes er overheen.
Is geen zandbakhoes, maar gewoon een hoes voor een ronde tafel met 4 stoelen voor 5 euro bij de Leenbakker gekocht.

Het zand blijft droog (alleen als het echt daaaaaaagen achtereen stort van de regen dan is het toch wel vochtig geworden) en ik trek die hoes eraf en de kids kunnen in de zandbak.
Afentoe een beest of spin ontkom je niet aan denk ik bij een buitenzandbak, maar een schepje en hop weg zijn ze.

Wij hebben sinds 2 weken dezelfde als Marije, ook de houten zandbak met 2 bankjes, ze is er niet weg te slaan, en ook wij vinden hem ideaal. Ze gaat zelf zitten op de bankjes of legt er spulletjes neer, hij is niet hoog waardoor ze er zelf in en uit kan stappen, en als je de bankjes dicht vouwt is de zandbak gesloten.
Wel heeft me man er een zeiltje overheen gedaan, zo blijft het zand droog.
Veel speelplezier!

Terug
Bovenaan