zandhappen....

wat een geweldig weer nietwaar?! gisteren heeft Rêve zich wel een uur vermaakt in de zandbak, geweldig vond ze het. Op een gegeven ogenblik draait ze zich om met een zandglimlach..... ze had uit de emmer "gedronken"..... euh... tja ik dacht, nou ja tis gewassen zand en er zit altijd een deksel op, dus er komen geen katten in. Dus laat r maar even proeven, dan is ze er zo flauw van....dat viel een beetje tegen.

Vanmorgen een dikke poepluier en toen ik haar billen afveegde voelde je gewoon het zand schuren....... heb dus maar niet te veel gepoetst.

Eten jullie kindjes ook zand? wat doen jullie daartegen? zou het erg zijn???

liefs

Tja, dat schijnen ze toch wel erg lekker te vinden! Vorig jaar heeft Puck ook hele stukken 'strand' gegeten en dan maar roepen 'bah'(dat zeg ik dan wel.) Maar volgens mij kan het niet veel kwaad, ze is er niet ziek van geweest, had alleen idd hele mooie 'z ilveren'sporen in d'r poep. Ze drinkt trouwens overal graag uit: bakjes, emmertjes, kopjes....ik moet dus altijd oppassen als ze in bad zit met schuim en bekertjes...ze heeft al hele sloten naar binnen gegooid...!! Zal wel een keer overgaan, toch???!!
Veel plezier in de zandbak voor je meisje!

Liefs, Marcia mv Puck

tja zand schuurt de maag
hier geen zandvretertje maaar hij vindt het
reuzeleuk om zijn broekzakjes te vullen en dan in huis leeg
te kiepen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

mmm aparte gewoontes hebben die kids toch...
voor een keer lijkt me het absoluut geen kwaad kunnen, zolang het geen dagelijks gebruik wordt hihi

Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan