zanger na missed abortion

Hallo allemaal.

Vorig jaar heb ik meegeschreven op de mamaclub mei maand. Bij 10 weken gingen wij voor de termijn echo dit was 25 oktober. Wij kregen toen te horen dat de kleine was gestopt met 7 weken en 6 dagen. Dit was een klap in ons gezicht, omdat ook alle zwangerschapverschijnselen er nog waren en ik totaal niks gemerkt had.

Nu ben ik weer in verwachting en het voelt allemaal wel anders. Heb wel vlagen van misselijkheid en ben heel erg duizelig. Heb normaal al een iets lagere bloeddruk. Ook ben ik erg bang dat we weer slecht nieuws krijgen bij de echo. Probeer er zo veel mogelijk van te genieten, maar soms betrap ik me er ook op dat ik me wel afvraag wat als de echo weer niet goed is.

Gelukkig mag ik 23 januari al voor een vroege echo. Dit geeft natuurlijk geen garantie maar vorige keer bleek de kleine ook al 2 weken niet meer te leven. Ben echt wel heel blij dat het zo snel weer gelukt is en probeer er ook zeker wel van te genieten, maar soms is het lastig.

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap en dat het voor iedereen tijdens de eerste echo een mooie herinnering wordt met een mooi kloppend hartje.

Groetjes,

Joyce

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten en het is toch spannend nu!

Fijn dat je zo snel al langs mag voor een echo!

Ik hoop voor je op een goede zwangerschap!

Liefs Sabien

hoi Joyce!

van harte gefeliciteerd!
Ik heb ook een miskraam gehad rond 7 wk. (25 nov 2008) Daarna ben ik vrij snel zwanger geraakt van mijn zoon. Hij is geboren op 25 nov 2009 (precies een jaar later, apart he?) Nu ben ik weer zwanger en ik vind het ook spannend hoor, dus ik begrijp precies wat je bedoelt! Het enige wat je kunt doen is vertrouwen op je lichaam, hoe lastig dat ook is.
Ik zal proberen de klok een beetje vooruit te duwen, zodat het zo snel mogelijk 23 januari voor je is!

succes meid!
groetjes
Fien

Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Ik doe me best om te vertrouwen op mijn lichaam als is dat soms wel moeilijk. Ik moet wel zeggen dat ik me nu beter voel dan vorige keer. Vorige keer kon ik echt niks binnen houden zelfs geen slok water en het enige wat ik wou was slapen en nog eens slapen. Nu ben ik ook wel misselijk met vlagen, maar heb gister voor het eerst 1 keer gespuugt. Ben ook wel wat moe maar hoef niet speciaal te slapen en ondanks de vlagen van misselijkheid heb ik ook elke keer enorme lekkere trek. Ik probeer het allemaal op me af te laten komen en hoop ook dat het snel 23 januari is.

En ga ook voor jullie duimen dat de zwangerschap goed verloopt.

Groetjes

Hoihoi...
Lijkt me idd een schok als je zo een bericht hoort...
En voor nu, idd fijn dat je die echo zo snel kan doen...

Succes...ook met t afblijven van de snoeppot...

Mell,

Dank je wel. Ja was echt een klap in het gezicht vooral omdat er geen voorteken was, maar gelukkig heb ik heel veel steun gehad ook van man lief en dat heeft goed geholpen.

Het afblijven van de snoeppot lukt wel redelijk, maar moet wat meer zout eten om me bloeddruk omhoog te krijgen die is aan de lage kant. Ik mag dus legaal snoepen (zoute drop) haha.

Terug
Bovenaan