Zara

Mooie naam en zeker niet tegen laten houden dat het ook een winkel is. Als het nu een hele speciale naam was en dan ook een winkel, vind ik het misschien een ander verhaal. Maar dit kan heel goed hoor! Ik zou het zeker doen. 

[quote quote=10565495]Als het Stradivarius was geweest is het anders maar Zara is en blijft een hele leuke meisjes naam!?[/quote]
Hahaha, ik lachte hier te hard om ?

Zara, hele leuke naam voor een kind! Laat je zeker niet tegenhouden omdat "een winkel" zo heet. Geloof mij, er zijn genoeg mensen die niet eens weten dat er een winkel is die Zara heet.

Mooie naam!
En als je echt iets unieks wilt, kun je haar ook Zarra noemen, zo heet een collega van mij, ken verder niemand met die voornaam :)

Mooi hoor.

Ik ken ook een Zinzi. Dat is een sieradenmerk. In het begin dacht ik daar meteen aan en vond ik het wennen. Maar nu koppel ik echt het meisje aan de naam en vind ik het mooi. Zoiets zal ook wel met Zara gaan gebeuren. Maar is niet erg toch? Mijn dochter is naar haar opa vernoemd. Daar moest iedereen ook even aan wennen, maar vonden ze heel mooi. Is net zoiets. Mensen zullen altijd en associatie hebben. 

Terug
Bovenaan