Zat worden van het gerommel

Hallo,

Ik ben Eline en ben in verwachting van ons eerste kindje. 2e kerstdag zijn we uitgerekend dus ben nu precies 38 weken zwanger.

Sinds 2,5 week loop ik al te rommelen, menstruatiekrampen, rugklachten (af en toe flinke steken in de onderrug).

Gister werd het in een keer heftiger en had ik een paar uur last van dat ze om de 10 min kwamen. De krampen voelden anders dus de VK gebeld. Deze kwam vervolgens even langs. Na controle nog geen ontsluiting en werden deze krampen nog steeds voor voorweeën aan gezien.

Dit heb ik nu dus 2,5 week en wordt er nu best wel zat van. Zijn er meer onder ons die dit ervaren hebben??

Groetjes

Hoi Eline,

Afgelopen weekend had ik wel dat het steeds rommelde, net zulke klachten als dat jij hebt, maar nu is het weer over. Wel vervelend dat je dit al 2,5 week hebt. Hopen dat het snel door gaat zetten.
Sterkte ermee!!

Liefs Karolien

Bij mij rommelt het ook al wel een tijdje. Afgelopen nacht was het weer rustig ... maar de nachten daarvoor harden buiken en op een gegeven moment echt krampen... Maar niet doorgezet. Ik ben inmiddels 40,4 weken dus er wel behoorlijk klaar mee.
Ik heb in principe afgesproken dat ik donderdag gestript word ... maar voor vanavond toch even extra afspraak met verloskundige gemaakt om te kijken hoe dingen ervoor staan...ergens hoop ik dat ik vanaaf al gestript kan worden.

hoi eline ,.. ik kan je een hand geven ik ben nu 38,3 weken zwanger ... die voor weeen heb ik al vanaf de 36.5 week dat ik bang was dat het te vroeg zal beginnen het is heel erg vervelend ,,, omdat het ook niet door zet !!! heb het soms wel nachten aan de stuk of hele dagenzelfs ,,, nou word ik vrijdag ingeleid gelukkig dus ben ik er vanaf!! maar voor weeen kun je dus gewoon weken van te voren hebben zonder dat ze wat doen ...

sterkte er mee

xxx mandy

hoi eline

hier nog iemand die je een hand kan geven.

ik ben inmiddels 39 weken en 2 dagen zwanger ( ben aanstaande zaterdag uitgerekend).ook van ons eerste kindje
ik heb al last van voorweeen sinds ik 35 weken ben dus ben het ook erg zat aan het worden.
in principe laten ze me lopen tot 41 weken en 5 dagen of de kleine moet zelf toch eerder willen komen maar ik ga woensdag als ik naar de vk moet het er toch even met haar over hebben of ze met toch niet eerder kan inleiden of strippen, want slapen gaat ook haast niet meer (slaap gemiddeld 4 uur per nacht.)

het enigste wat ik nu nog kan zeggen is dat we allemaal nog even vol moeten houden en maar hopen dat onze kleine wondertjes snel willen komen.

liefs debora

He,

Hier bijna 38 weken, al 2 a 3 weken krampen, maar gebeurt verder niks. Niet zo erg als de anderen beschrijven.

Dus ik begin gewoon weer met een nieuwe tv serie tijdens het wachten...

Hoop voor je dat snel doorzet (voor de anderen ook!)

sterkte allemaal!

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle reacties. Ik heb aankomende vrijdag weer een afspraak met de VK miss dat ik toch de mogelijkheden van inleiden enz ga bespreken want om hier nog 3 weken mee te lopen heb ik zelf niet zoveel zin in.

Jullie ook allemaal succes en sterkte met de laatste loodjes.

Liefs

Hier nog 1. Alhoewel het de laatste 2 dagen helemaal stil is.. Wel blij mee, want ik slaap in eens 2 nachten goed. Heb al ontsluiting (in week 33,5 in het ziekenhuis gelegen, en ontsluiting gekregen) maar er zet nu niets meer door. Wel vertelde de VK me vandaag dat het kindje nu echt helemaal klem ligt in mijn bekken en dus dat kleine iniminie beetje dat het nog kon indalen is afgelopen week gebeurt, daar kan ik ook wel eens last van hebben gehad.

Succes ermee, en hoop voor je dat het ook een beetje rustiger word..

Liefs

Terug
Bovenaan