Zat zijn!

Hai allemaal hoe gaat het met jullie???

Ik ben het echt super zat van mij mag de kleine echt komen hoor, ik ben nu bijna 35 weken en de buik zit me echt in de weg en het is net of ik steeds minder lucht krijg echt vreselijk.

ik lees ook altijd mee op een ander forum en daar zit iedereen in de zelfde week zeg maar met elkaar te kletsen en daar zijn al twee spontane bevallingen gekomen.
Ik hoop echt dat ik de derde ben hahahaah!!!!

We hebben hier wel anderehalve week verbouwd geverft en gewit en nieuwe meubeltjes dat maakt het dan wel weer fijn maar nu moet ik nog de laaste dingentjes doen voor de babyspulletjes, maar oww er komt gewoon niks meer uit me.

Vandaag had ik ook last van steken in mijn vagina en onderbuik veel last van slijm even dacht ik zou het mischien beginnen, maar ja het kan natuulijk ook zijn omdat rust had voor het eerst in een week.

Zijn er meerdere die het zat zijn??? of mischien hier al bevallingen????

Groetjesss Mina

Ha,

Ik ben het zeker zat. Hoe bijzonder het is, laat het nu maar echt beginnen. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik morgen nog "maar" 33 weken ben. Ik wil graag dat het voor de gezondheid en alle dingen die ik nog van plan ben lekker blijft zitten.
Ik moet nog 3 weken werken. Mijn contract wordt niet verlengd dus in de tijd dat ik met verlof ben kom ik zonder werk te zitten. Krijg ik nou ook niet echt positieve energie van (ik zit hier niet voor niets zo vaak..)
Komende vrijdag wel een dag vrij om de nieuwe kamer van de middelste te verven samen met mijn vader. Mijn man is er nog druk aan het klussen. Dan moet het nog uitdampen voordat ze uberhaupt over kan. Het is nog echt niet klaar. In die zin hebben we de tijd hard nodig.
De oudste wordt volgende week 3, dus ik mag ook nog aan traktaties knutselen. Verder wil ik nog foto's bestellen en inplakken, babyboek (gedeeltelijk tekst overgenomen van de middelste) verder op orde hebben, we hebben zelf een plaatje voor het geboortekaartje, maar dat moeten we dus ook verder regelen om te laten drukken, adressen bijwerken (hoeveel kaarten bestellen), kleren van de kinderen uitzoeken en doorrouleren (en bij kopen), en zo nog wat andere zaken.
Ik heb dus nog genoeg te doen, nu nog de energie.

Op de eerste dag van mijn verlof ga ik trouwens wel een bellypaint laten maken. Heb ik nog nooit gedaan. Ben erg benieuwd hoe dat is. Ik wil het plaatje v.h. geboortekaartje daarvoor gebruiken. Beetje een traktatie voor mijn eigen verjaardag.

Ik hoop dus dat dochterlief nog voorlopig op haar plaats blijft, maar ik kan niet wachten totdat het zo ver is. Lekker dubbel, hè?!

Jij ook sterkte Mina,

groetjes,
Tamar

Van mij mag het ook al zover zijn!!
Vind het wel heel bijzonder hoor, zwanger zijn, maar heb het ook wel gehad nu. En wil de kleine zien en ruiken en voelen!!

Maar ik moet nog 4 weken werken en zou het wel fijn vinden als het dan nóg een weekje zou willen blijven zitten zodat deze mama nog even lekker een weekje niets hoeft te doen, behalve.... niets! :)
Nou en dan ben ik 36 week zwanger en dan mag t van mij ook wel gebeuren hoor!!
Alhoewel, doe maar een weekje later, want dan hoeft ze waarschijnlijk niet in de couveuse en kun je lekker met zn drieeén naar huis!!
Hahaha... heel dubbel allemaal.
De tijd moet gewoon de komende 6 weken sneller gaan!!!

Heb zelf sterk het gevoel dat ze eerder komt dan 40 weken, maar ben bang dat dat wellicht ook komt doordat ik niet kan wachten!!

Nog ff dames!!

Hoi allebij

Nou ben het ook vreselijk zat van mij mag het ook wel komen. Veel last van m'n bekken en gister ook nog flink migraine gehad. Dus vandaag echt een rotdag kan de hele tijd wel janken. Dochterlief past zich ook aan mijn humeur aan dus die is ook al zo gezellig. Gaan vanmiddag allebij maar lekker naar bed.
Heb eind van de middag ook een groei echo om te kijken (zoals het woord al zegt) of de kleine wel goed groeit. Is opzich leuk om de kleine weer even te zien.
Mijn man en ik gaan van het weekend nog wel samen een weekend weg daar heb ik wel erg veel zin in. Hoop dat het een beetje gaat.
Ik wil ook nog zoveel in huis maar kan eigenlijk niks en heb ook niet zo'n energie.
Nou goed sterkte jullie wel heerlijk om het even van je af te schrijven. Ga nu weer naar mijn jankende dochter toe kijken wat er nou weer is. Heerlijk he kinderen.

gr. Janneke

Hoi dames,

Nou jullie zijn niet de enige hoor! Ik ben er ook helemaal klaar mee!!!! Ben nu 34w en 2d. Volgende week maandag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog en hopelijk word er dan een datum geprikt om me in te leiden met 37 weken. Dit vanwege mijn bekken. Met een beetje mazzel ben ik dus over 3 weken al bevallen.

Iedereen heel veel sterkte met deze laatste loodjes!

Liefs Trudi (mama van Jasmijn 12-02-2008 en "brusje")

Nou zat ben ik het zeker... heb enorm last van mn bekken en gisteren heb ik een groeiecho gehad en bleek de baby nu al ruim 6 pond te wegen!!! HELP! Ik ben morgen pas 34 weken zwanger! Als t zo doorgroeit wordt het met 40wk zeker een 9-ponder zei ze! Mijn zoontje woog ook 9 pond en dat viel niet mee (de bevalling en vooral het herstel erna) dus ik had wat kleiner gehoopt... dus laat maar lekker eerder komen... zucht...

waarschijnlijk ben ik de enige die het nog niet zat is.... vind het gespartel in mijn buik echt heerlijk!
tuurlijk ben ik nieuwsgierig en heb ik last van allerlei kwaaltjes maar tis waarschijnlijk de laatste keer zwanger en ik weet nog van de eerste keer dat ik mijn buik zo miste de eerste paar weken!!!

dus ik worstel me wel door de laatste loodjes heen!
ben 15 dec uitgerekend, weet dus zeker dat binnen nu en 8 weken ik mama ben van zoontje nr 2!

sterkte allemaal!
Joyce

Nou ik ben het ook flink zat hoor ik heb ME/CVS en dat in combinatie met een zwangerschap en een mannetje van 1,5 is heel erg zwaar. De laatste tijd ben ik ook erg ziek en heb ik ook nog eens bekeninstabiliteit erbij gekregen door alles. Mijn lichaam is helemaal op en ik heb veel hulp van buitenaf nodig om de dagen een beetje door te komen. Vandaag is mijn kleine ventje gelukkig een dagje bij opa en oma en helpt mijn moeder elke woensdag in het huishouden. Soms zijn er echt dagen bij dat ik verbaasd ben hoe ik het nu weer heb geflinkt. MAAR..... we blijven positief en ik hoop deze keer echt op een spontane bevalling en geen inleiding dus probeer sterk te zijn. Morgen een extra consult met de verloskundige om het een en ander te bespreken want wat als het ECHT niet meer gaat is er dan toch misschien een optie tot inleiding ? Ben nu bijna 35 weken dus we zullen wel zien, ik weet de voorwaardes( min 1 cm ontsluiting en liefst zo laat mogelijk) en ze zijn niet echt happig hier met inleiden dus we zien wel.

Liefs van Mariska (mama Zifjon 29-01-2008 en boy nr 2)

Terug
Bovenaan