zaterdag 21 juli !!!!

Hallo

Zoals ik bij de andere discussie schreef, heb ik de stoute schoenen aangetrokken om een datum te prikken. Het moet wel, anders blijven we over en weer mailen hier. Zaterdag 21 juli dus! Tijd en plaats wordt nog geregeld.
Is het een idee om elkaar hier te melden wie komt en eventueel wie met wie meerijdt?

Groeten Rosanne

(als iemand de lokatie uitzoeken wil overnemen, meldt het dan hier! Anders ga ik volgende week kijken)

Ik doe mee!!! Zaterdag 21juli is goed. Ik kan iemand meenemen uit de regio Eindhoven. Ik vond het trouwens geen slecht idee hoor in het park in Einhoven. Alles bij de hand.
Een picknick is misschien een leuk idee?
Groetjes Linda

Hoi, hoi,

Gezellig, ik kom ook! Tenminste...ik vind 2 uur rijden wel een beetje het maximum, dus het hangt af van de lokatie. Maar ik neem aan dat het niet het zuidelijkste puntje van Limburg of het noordelijkste puntje van groningen zal zijn...

Groetjes,

Eveline

ps: Ik wil met liefde iemand meenemen, maar ik weet niet helemaal zeker of er 2 wagens in de achterbak passen...

Ja linda, ik dacht voor het gemak ook eerst aan het stadswandelpark. bekend en dichtbij. Maar dat is voor de lieverds onder ons die van verder komen wat lullig... Die moeten toch al verder reizen. Den Bosch ligt meer in het midden.
Maar we kunnen op kortere termijn misschien toch wel daar afspreken? Misschien met Annemiek en Simone? Kan geen kwaad toch? kennen wij elkaar alvast.

Hoi Rosanne,

Ik ga zeker mee. Maar al vast een x afspreken met dames uit de buurt vind ik een leuk idee. Dan vast in het park.
Woonde jij of Annemiek nou in Tongelre in die gepleisterde huizen. Ik kwam er van de week langs omdat mijn schoonzus een huis heeft gekocht in de Hofstraat. Ik zag toen die huizen staan en moest meteen aan jullie denken. Dat is trouwens 5 min. van mij af.
gr linda

Terug
Bovenaan