Zaterdag 3D echo gehad (zie foto's!!!)

Hallo allemaal!

Afgelopen zaterdag hebben we de 3D echo gehad. Was echt super om te zien! Alleen sliep ons hummeltje! Het bewoog dus niet zoveel. Maar dat was aan een kant dan ook wel weer een voordeel, want dan krijgje scherpere beelden. Het zat alleen wel steeds met z'n armpje en beentje in beeld dus helaas hebben we het gezichtje niet mooi van de voorkant in beeld. We vinden met name de 1e foto erg mooi. Echt al een heel gaaf koppie!

Als ik de foto's zo zie denk ik dat het een jongetje is. Wat denken jullie?

We zijn overigens nog steeds niet uit de namen... Hebben een totaal andere smaak (was de vorige ronde ook al zo'n dilemma...). Wie heeft er nog leuke tips voor een naam die bij zijn of haar zusje Laura Lynn past? Liefst ook weer 2 namen en de eerste naam in ieder geval niet beginnend met een H, J of L!

Groetjes Jojanneke

Mooie foto's Jojanneke!!!
Laura Lynn mooie naam!! En tja, een naam erbij, eerste wat me opkomt en ook het enige:

Mirthe Mare

Jongensnaam weet ik zo even niet...

mooie foto's Jojanneke...
Ik kan niet zien wat het is, aangezien ik alleen zijn hoofd zie ;)
Heb je het niet gevraagd met de 20 weken echo om het te mogen zien??
Wij wilde het graag weten, en ze heeft bij ons toen echt goed gekeken en het was overduidelijk dat wij een dochter gaan krijgen.

Hoi Jojanneke,

knap dat je de echo kunt maken en dan niet even stiekem kijken wat het wordt, de verleiding is bij mij te groot. Ik heb morgen een 3d echo, maar mijn placenta zit op de voorkant en dan kan het lastig worden om alles goed te zien, dus ik ben benieuwd of ik ook zulke mooie plaatjes krijg. In ieder geval gaan wij wel even kijken daar tussen de benen. Ik heb al 2 jongens en weet nu nog niet wat het wordt.

Geniet van je dvd!!

groetjes bianca

Mooie foto's hoor.
Bij mn dochter hebben we wel een 4d echo laten maken. Nu hebben we ervoor gekozen om dat niet te doen.
Is toch wel heel speciaal, even naar binnen gluren, hihi.

Geniet ervan!

groetjes, Kar

mooie 3d foto meid! wat een lekker droppie wij hebben ook een pretecho laten maken van de week.. was erg leuk! ik heb dat bij onze eerste ook laten doen je zag wel overeenkomsten (neusje) maar dit is echt duidelijk een meid (onze beeb) dat wisten we allang vanwege de punctie maar ook qua looks is het meer een meisje (tengerder enzo) onze uk woog hier precies 1 kilo grappig he (zo'n pak suiker)

Wat een geweldige foto's zeg!! Mag ik vragen op hoeveel weken deze zijn gemaakt? Is dat trouwens duur om te laten doen? Ze zien er echt super uit. Ik kan niet wachten om te zien hoe hij/ zij eruit komt te zien en wat het geslacht zal zijn. Ik ben bang dat wanneer we een 3d echo laten doen ik me niet kan beheersen en ik toch stiekem naar het geslacht ga kijken/ zoeken.

groetjes!

Een 3D echo kost ongeveer € 100. Afhankelijk van de regio en bij wie je hem laat maken denk ik. Wij wonen in het Noorden en hier was het € 100 in ieder geval. Via de verloskundige kregen we nog een kortingsbon van € 10, dus toen was het nog maar € 90. Blijft natuurlijk een dure grap, maar wel een bijzonder mooie ervaring!!! Echt een aanrader!

Groetjes Jojanneke

P.S. wat betreft de namen van ons 2e kind. Het hoeft niet weer 2 gelijke voorletters te zijn ofzo hoor! Als die van de 1e naam maar geen H, J of L is. Die hebben we al in huis...
Zijn er nog steeds niet uit in ieder geval...

Terug
Bovenaan