zaterdag a.s. in kassa: nutricia!!!!

hallo medemoeders,
ik had mijn beklag gedaan bij kassa over de prijsverhogingen.
nu kreeg ik vandaag een mailtje terug dat ze er w.s. aanstaande zaterdag (8 oktober) aandacht aan gaan besteden en ook nutricia uitnodigen voor een reactie.
kijken dus!!!!!
groetjes helma
 
Ook ik heb geklaagd bij Kassa en vandaag bericht gehad dat ze waarschijnlijk a.s. zaterdag hier een item over gaan maken bij Kassa. Ook ben ik uitgenodigd om te komen en ga dit zeker doen!
Moet ik wel even goed voorbereiden, want via de mail nogal stoer geweest maar in het echt een beetje te lief...
 
OOk ik kreeg mail van kassa,zoals je kunt zien zoeken ze meer ouders die verontwaardigd zijn...dus ga massaal heen liijkt mij....telefoonnummer staat er bij!!!  

>Bedankt voor uw mail. Kassa wil binnenkort aandacht gaan besteden aan de
>prijsverhoging van Nutrilon babymelk en de potjes Olvarit.
>Waarschijnlijk gaan we dat as zaterdag 8 oktober doen. We zullen
>uiteraard Nutricia uitnodigen om uitleg te komen geven. Ook zoeken we
>nog zoveel mogelijk verontwaardigde ouders die naar de studio willen
>komen. Als het item doorgaat, wordt iedereen om 18.00 op het Mediapark
>verwacht, de uitzending zelf is live tussen 19.00 en 19.30. Reiskosten
>worden vergoed en er zijn drankjes en een broodje. Kunt u zo spoedig
>mogelijk doorgeven of u eventueel as zaterdagavond zou willen komen?
>Alvast bedankt.
>
>
>
>Met vriendelijke groet,
>
>Arwen Notermans
>
>Redacteur Kassa
>
>Tel 035-6711211
>
Er worden dus meer ouders gezocht!!!!!...........dus wie heen kan gaan a.s zaterdag mail of bel !!
 
Wat goed zeg! Ik had de moeders op dit forum al opgeroepen om naar Tros Radar te mailen maar Kassa is misschien nog wel beter. Ik kan er helaas niet heen want wij gaan een weekendje naar zee, anders was ik zeker gekomen! Ik ben benieuwd hoe ze bij Nutricia reageren. Ik kijk in elk geval wel zaterdag! Dus voor degenen die gaan: Laat ze een poepie ruiken namens alle mama's op dit forum!!!!!!!!!!
Succes.
Groetjes Sliek
 
Terug
Bovenaan