zaterdag de 16e 6e iui poging

gisteren voor controle naar de gyn geweest en daar zagen ze dus voor het eerst sinds ik met gonal-f bezig ben 3 goeie eitjes. OOk zagen ze jammer genoeg dat de endometritus ook wat in me eileider is gaan zitten. Heb nm een endometrituscyste.aan de linkerkant.
NU zat daar ook een goei eitje en aan de andere kant 2 stuks. Dit wordt niet onze laaste iui omdat we er 1 extra hebben gekregen ivm vorige mnd een heel gedoe/onduidelijkheid was.
Maar toch ik heb nu al de zenuwen en dat wil ik niet hebben. wan tja als deze niet lukt dan nog 1 poging en dan ivf????

moest het eventjes kwijt.

xxx natasja

hoi,

Spannend weer.
Ik ben uiteindelijk ook zwanger geraakt terwijl ik ook een endo-cyste heb en endometriose.
Heb ook 6x iui gehad en uiteindelijk wel helaas moeten doorstromen naar ivf,maar na 3de ivf dan toch eindelijk zwanger geraakt.
Dus geef de hoop niet op.
Mischien is de ivf juist het steuntje in de rug wat jullie nodig hebben.

gr suusje

Spannend, en niet de moed opgeven hoor, doe ik ook niet, ik begin over 1,5week met ivfmedicatie, heb 6iuis achter de rug. En net als wat suusje zegt zij is ook zwanger geraakt dus neit de moed en hoop opgeven want dan kan je beter stoppen, hoop moet je blijven houden meid.

Gr Wendy

hio dikkidik,
alles goed gegaan vandaag?
ik hoop zo voor je dat het deze poging raak mag zijn!
Volgende cyclus begin ik ook met IUI (1e keer) en dan net als jij met gonal-f.
Hoe vond jij het dat je jezelf moest prikken? Ik vind het nu nog wel spannend,maar heb het dan ook nog nooit gedaan. Eerst maar de NOD afwachten, zal wel na het weekend ergens worden.
fijn weekend,groetjes Fleur

hOI fLEUR

Het is goed gedaan, alleen mijn baarmdr ligt wat naar achter gekanteelt dus inbrengen ging weer wat moeilijk..maarja we moete nu maar weer afwachen 14 dgn. maar we bijven hopen.

het prikken valt wel mee hoor!! in het begin is het eng omdat je in lichaam moet prikken. maar eigenlijk gezegt wen je er aan, jammer genoewg.

ik had deze mnd gelukkig geen blauwe plekken op me buik maar andere mnd wel maar dat zijn kleinetje hoor.

ik wens jou heel veel succes, maar jij gaat dus nu pas beginnen met iui. Dat je dan meteen al met gonal-f gaat beginnen, bij ons begin je pas met clomid tableten en als dat na 3 pogingen niet lukt dan geven ze je gonal-f.

Maar heel veel stertke en hou me op de hoogte.
gr natas

Terug
Bovenaan