Zaterdag een moeilijke dag.

Morgen ben ik 37 weken en 3 dagen zwanger. Dat is de dag dat Xiano in mijn buik is overleden. Op zulke momenten voel ik me altijd erg verdrietig.

Vandaag was ik nog in het zkh voor een CTG. Ik had erg veel last van buikpijn. Het CTG was goed. De gynaecoloog heeft ook nog een inwendig onderzoek gedaan. Ik heb al ontsluiting en hij kon het hoofdje al voelen. Ik moet nu morgen en zondag ook komen voor een CTG.
Mijn buik rommelt er lekker op los maar op dit moment heb ik geen weeen. Gisteravond had ik die wel.

Ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt... Tis zo dubbel allemaal! Wel fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden in het zkh... Wel een vreemd idee, dat je gyn het hoofdje al heeft aangeraakt!

Heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes en hopelijk heb jij ook snel je beeb in de armen!

Liefs, Nicole (morgen 39w)

Getver! Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt en het weer opnieuw beleeft. Wat is dat heftig om mee te maken.

Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden nu, je hebt vast snel je kleintje in je armen. Xiano waakt vast goed over jullie.

Veel sterkte morgen meid!

Liefs, Marijne 37 wk

Ja sorry dat dit weer alles oprakeld, maar ik hoop echt voor je vanuit het diepst van mn hart dat alles goed gaat voor, doe ik al vanaf dat je het vertelde. en zeker nu!!!!
Na die 12 weken was ik niet bang meer tot ik jouw verhaal hoorde, en ja dat wens je niemand toe,
ik hoop gewoon dat je nu toch kan genieten, ook omdat je onder betere controle staat. en ja wie weet houd xiano een oogje in het zeil.
En toen een vriendin tegen mij zij dat ze voor ons een kaarsje brande vroeg ik haar (omdat ik dat zelf niet doe) of ze voor het hele forum dat ik volgede dat wilde doen blijft ze het doen tot half april, en dat heeft ze beloofd. Wie weet help het, wij hopen verder ook!!!

xxxx Pauline

Ik wou je even heel veel sterkte wensen voor vandaag( en natuurlijk voor alle andere dagen ook) Maar deze dag toch in het speciaal.
Wat fijn dat je nu zo goed in de gaten wordt gehouden.
Hopelijk kun je dit kleintje snel in je armen houden.
Sterkte meid!!!!

Liefs marielle 37w5d

Geregeld denk ik aan jou en je gezin. En de moeilijke dagen die jullie al hebben gehad, en die ook nog gaan komen.

Ik kan me zo goed voorstellen dat het vandaag extra moeilijk is. Als jij vandaag ook maar enigzins het gevoel hebt dat het anders voelt, dat je buikpijn hebt. Dan moet je gewoon direct naar het ziekenhuis gaan hoor. Gewoon om je gerust te stellen.

Heel veel sterkte met alles wat op jullie weg komt. Maar hou vertrouwen in je lichaam, en het mooie kindje wat nu nog in je buik zit.

Liefs,
Margreet

Sterkte meis. Het komt weer even zo dichtbij. Toch goed dat je het niet wegduwd. Verdriet moet ook een plek hebben.
Ik hoop dat deze zwangerschap je weer geluk zal brengen.
x Taraneh

Terug
Bovenaan