Zaterdag inseminatie

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vanmorgen de derde echo gehad voor IUi-4. Er is 1 eicel doorgegroeid tot 21,3 mm. Vanavond de pregnyl gezet en zaterdag mag het ZK aan de bak!!!!!! Ik heb de lijst even aangepast en natuurlijk hopen op goed resultaat!

Lfs, Kippie.

Hoi Kippie,

Wat een ontzettend spannende tijd. Ik wens je heel veel succes en hopelijk brengt deze 4e keer jullie wat je zo graag wilt! Kunnen jullie nog een beetje met alle rompslomp eromheen omgaan?

Wij hadden eigenlijk de buik goed vol van IUI. Ook poging 3 was weer op niets uitgelopen, maar toch na lang dubben maar voor poging 4 gegaan en..... tot op heden met succes. Ben nu één week over tijd en de test was positief!

Liefs Ifke

Hoi Ifke,

zie je, wonderen bestaan! Gefeliciteerd!!!!!
Nou, deze ronde vond ik, tot nu toe, de zwaarste. Poging 1 en 3 had ik de inseminatie op dag 13, bij poging 2 op dag 16 en nu op dag 19. Ik heb me echt vreselijke zorgen gemaakt. ik had me geestelijk niet voorbereidt op zo'n lange cyclus. maar zaterdag gaat het dan eindelijk gebeuren. je leest wel over de afloop!!!!!

Groetjes Kippie.

Hi Kippie,

Zo jij had een olifantsei dus. Echt superblij voor je dat ie nu mooi is doorgegroeid. En nu zaterdag vol goede moed naar het zknhuis!! Spannend he. Helemaal als het zo lang duurt, het lijkt wel of je geduld gewoon eindeloos op de proef wordt gesteld. Maar kijk idd maar naar Ifke, wonderen bestaan!! Lieve meid, ik duim voor je en denk aan je. Dit moet gewoon jullie ronde zijn!!! Go for it!!

Hele dikke knuffel Scorpy

Hoi Kippie,

Heel veel succes morgen, hopelijk gaat jou SUPER ei het worden.

Kruimel

Hee Kippie,

Spannend...
we duimen met je mee hoor en hopen natuurlijk voor je dat alles
oke gaat verlopen!!

He Kippie,

Heel veel sterkte morgen, dat moet een succes worden, met zo'n mooi ei ! Helemaal goed, hoor !!

Ifke, gefeliciteerd met je mooie nieuws !

knuffel

hee kippie,

ik ken het gevoel van geen zin meer er hebben, omdat het heel veel energie en emoties kost. Maar ik kan je verzekeren dat je door moet zetten. Wij hebben 1 dochter van ruim en daarbij was de eerste IUI behandeling raak. Maar toen we voor een 2e gingen, ging het allemaal niet zo soepel. Ik had na 3x ook zoiets van, van mij hoeft het niet zo.
Maar de aanhouder wint en bij de 6e en laatste poging bleek het toch gelukt te zijn.
Sterker nog, het zijn er 2!   Dus houd vol en ik wens je heel veel succes!

Mama in spe van de Joppies

Terug
Bovenaan