zaterdag NOD

Hallo allemaal,

Zaterdag is mijn NOD. Weer erg spannend dus. Mijn ochtendtemp is 37,3.
Mijn haar wordt snel vet en heb last van mijn onderrug. Soms wat steken in mijn buik. Verder geen klachten. Horen deze klachten bij het zwanger zijn? Ik heb namelijk geen flauw idee.Wanneer zou ik testen? Ik heb het idee om een week te wachten voordat ik test.
Je hoort zo vaak dat vrouwen te vroeg testen,en zelfs na een week of 2 de test positief blijkt te zijn.
Wat zou ik doen. Zijn er nog meer die 24 juli hun NOD hebben.
Ik hoor graag van jullie!!
Hopen dat het raak is bij iedereen die zwanger zwanger wil worden.

Veel liefs, Linda

hoi hoi,ik zou niet te veel hopen,want ik weet maar al te goed ,dat je lichaam je flink in de maling kan nemen,je bent nog niet over tijd.ik duim voor je gr manuela p,s mijn nod is 26 julie

In iedergeval heel veel succes met testen ik hoop dat je positief test. Al ben ik het mee eens dat het soms wel heel teleurstellend is als je negatief test!

Groetjes Bibi

Ik verwacht hem de 25e. Of liever niet eigenlijk..
Ik voel nog helemaal niets, dus misschien moet ik me maar voorbereiden op een menstruatie. Vorige maand (de 1ste)dacht ik vanallees te voelen, maar toen werd ik dus keurig op tijd ongesteld.. We zien wel! Ik ga wel meteen zondag testen als ik niet ongesteld word, ik ben zo regelmatig..
En als ie negatief is doe ik het gewoon een paar dagen later weer. Die testen van internet zijn toch heel goedkoop. Succes! Houden we elkaar op de hoogte?

Hoi Babske,

Ik weet dat je lichaam je behoorlijk voor gek kan houden. Leuk dat onze NOD ong. gelijk is. Ik vind het ook een goed idee om contact te houden. Ben benieuwd. Hoe oud ben jij? En de hoeveelste maand is dit sat jullie bezig zijn. Ik ben 30 jaar en mijn man en ik zijn 3 mnd. bezig.
Tot snel.

Groetjes, Lin

Terug
Bovenaan