Zaterdag NOD....:

hey meiden..

ik dacht laat ik dit topic maar eens openen..
ik ben wel benieuwd wie er allemaal tegelijk met mij mee lopen...

dan kun je de spanningen een beetje delen..

p.s. ik ben nu voor de 2e ronde bezig voor ons eerste kindje.

liefs...

Wij zijn sinds Juli gestopt met de nuvaring maar nu pas echt serieus ermee bezig, ook ons eerste kindje! Na een paar regelmatige cyclussen was de laaste een superlange (43 dagen). Als ik gewoon van 28 dagen uitga moet ik Maandag mijn NOD hebben, heb al vanaf Woensdag een rommelde buik en met vlagen misselijk, vooral 's avonds, ook ben in ontzettend moe... Maar ja, misschien praat ik het mezelf alleen maar aan, weet het ook niet! Ik wacht met jou in spanning af!

hey hey, leuk om iemand te hebben om samen in spanning te zitten..
het liefst zou ik nu ook al een test doen. maar ben bang voor de teleurstelling.
ik heb ook al ruim een week last van moe zijn.. nergens geen zin in hebben.. moet me overal maar vrolijk gedragen terweil me stemming in 1 klap om kan slaan..:S en ook lichtelijk misselijk.. beetje vieze lucht opboeren en een onwijze spanning rond het middenrif alsof je een steen hebt doorgeslikt.. of een strakke band om heen zit.

maar ja kunnen net zo goed de dingen van een beginnend griepje zijn.. wie weet...
of dat ik zelf niet lekker in me vel zit kan ook nog..

liefs...

hoi hoi,

Wij zitten nu in de 1e ronde voor een 2e kindje..
Maar omdat het bij de 1e een verassing was, is het nu wel heel anders. Merk dat ik er veel mee bezig ben, en word nu af en toe al gek van de spanning..
Als ik dan hoor dat mensen er soms wel een jaar of langer over doen, wordt ik al gek bij de gedachte!

Ik heb donderdag mijn NOD..en heb vandaag wel wat last van mijn onderbuik..af en toe wat misselijk..
Maar normaal krijg ik knallende koppijn vlak voor mijn ongi, tot nu toe nog niet, maar kan natuurlijk nog komen.

Ik haal me ook steeds van alles in mijn hoofd en realistisch blijven is dan soms erg moeilijk.

Nou heel veel succes en ik hoop dat we maar snel zwanger mogen zijn!!

Liefs

hey hey

ik had bij de 1e ronde ook het gevoel dat het raak was.. ik ben voorheen al eens zwanger geweest en het voelde precies het zelfde.. de kleine kneepjes onder in je buik enzo..
maar toen ik hier op de site kwam en wat info las.. zag ik dat dat het ontpillen was.. haha maar ja het voelde precies het zelfde.. en tjha wat moet je nu precies voelen.. volgens mij is het bij iedereen heel anders.. wanneer en hoesterk je iets voeld..

en als je graag zwanger wilt worden.. dan is iedere dag te lang..

en succes donderdag..

ik moet dan zaterdag maar ik denk dat ik dat niet eens vol hou.. om te wachten..

ik heb het ook niet volgehouden houden hoor... vandaag nog getest...helaas negatief.
Maar goed, ik ga er ook niet echt vanuit dat het gelijk de 1e ronde al raak is...

Succes!!

ik heb het ook niet volgehouden hoor..vandaag getest, maar helaas negatief.
Ben nu weer wat rustiger, dus kan nu wel wachten op mijn ongi..

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik na 8 weken pas echt dat ik zwanger was. Kreeg toen pas de kwaaltjes..
Als ik al eerder wat gevoelt heb, leek het op gewone ongi-symptonen of iets van een griepje...
Wel irri dat de symptonen bijna hetzelfde kunnen zijn.. maakt het soms erg verwarrend..

Nou succes !!

Ook voor mij aankomende zaterdag NOD, als het allemaal klopt. Het is pas de 3e ronde en ben heel lang aan de pil geweest dus weet niet zeker of het zo is. Ik voel ook weer van alles, maar dat was bij de afgelopen keren ook zo, verbeeld me gewoon van alles omdat ik het graag wil! Misschien voel ik het inderdaad pas veel later, het is natuurlijk ook weer bij iedereen anders.
Nou, even volhouden maar weer.
Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan