zaterdag terugplaatsing gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ben er weer...

Zaterdag terugplaatsing gehad in de VU..

Bij de punctie hadden ze 6 eicellen - 4 van de eicellen waren bevrucht.
Ze hebben 2 eicellen teruggeplaatst. 1 was erg goed en ander iets minder..

De andere 2 eicellen waren minder, dus ook niet goed genoeg om in te vriezen.

Terugplaatsing ging vrij vlot.. ze lichten op een scherm de 2 cellen zien zag er echt heel vreemd uit.
Daarna mocht ik 15 min blijven liggen en terug naar huis.

Vind het bijna eng om hard te gaan hoesten of niezen..Zkh zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat ze er niet zomaar uitvallen hi

Gr.. Leeuwtje

hallo leeuwtje.

Dat klinkt goed zeg! Nu komen de spannende weekjes aan. Zal zeer zeker aan je denken en duimen dat je goed nieuws hebt te vertellen over een paar weekjes. Zorg goed voor jezelf en laat je maar lekker verwennen want nu ben je een heel klein beetje zwanger (toch?)

Liefs Indy

Hoi Leeuwtje,

Goed nieuws dus voor jou en nu maar afwachten en wat kan wavchten dan lang duren.
Ik snap wel wat je zegt over dat niezen, ik moest na de terugplaatsing zo erg plassen en durfde echt niet te gaan bang dat ze er idd weer uit zouden komen, maar dit kan echt niet hoor, maar op zo'n moment wil je ook echt helemaal niets doen wat eventueel kwaad zou kunnen.
Heel veel succes met wachten en ik duim volop voor je dat je een geweldige uitslag zult hebben.

Groetjes

Hoi..

Inderdaad nog spannend.. morgen een week geleden dat de 2 eitjes zijn terug geplaatst.

Ik moet zeggen dat ik me totaal niet `zwanger ´ voel.. ben het natuurlijk ook  nog niet echt.
Maar ik voel ook niks anders dan normaal.. is dat normaal?

Ik heb wel een beetje bijverschijnselen van de 3 x daags 2 capsules Progestan als ik ga slapen beetje misselijk en af en toe een beetje draaierig, maar verder niks nog..

Stom is dat he, want nu wil ik juist iets merken..

Hoe heb jij dat ervaren mammie?

Gr. leeuwjte

Hoi Leeuwtje,

Ik kan het me indenken dat je graag wat zou voelen wat op een zwangerschap duidt, maar ik kan je geruststellen als je niets voelt wil niet zeggen dat het fout is.
Ik had iedere keer de "pech" dat ik niet ongesteld werd en dus ook tot het laatst in onzekerheid zat en gewoon iedere keer na die 2 weken naar het ziekenhuis moest om een zwangerschapstest te doen.Echt zenuwslopend vond ik dat. De laatste keer, kwam de IVF-arts in de spreekkamer al even met me praten en vroeg toen ook wat ik dacht, nou ik had dus echt zo iets van het is weer niets hoor, want ik voel helemaal niets en toen zei zij ook direct, dat is heel normaal en je hoeft ook niets te voelen. Ik had wel wat kleine ongemakjes maar deze stonden allemaal vermeld als bijwerkingen van de progestan, dus wijdde ik het daar aan.
Ik moet wel nog even zeggen, ik stak die tabletten progestan op en wou het dan heel goed doen en ging dan even liggen erna, omdat ik het gevoel had dat er anders teveel terug uitliep, heel dom van mij, want daar is natuurlijk de dosering op aangepast. Maar je wil zo graag dat je alles perfect wilt doen.
Doordat ik dus ging liggen werd er teveel opgenomen in mijn lichaam en heb ik een "overdosis" gehad, nou dat heb ik geweten. Ik zat onder de rode bulten, er was echt geeen 5 bij 5 cm waar niets zat en jeuken, echt niet normaal en mijn hele gezicht was opgezwollen, ik kon niets anders meer dan heel stil in bed blijven liggen, maar zodra ik het wat warmer kreeg was het niet te houden. En ze mochten me hier dus ook helemaal niets voor geven, omdat ik dus op dat moment zwanger was.
Gelukkig mocht ik na een week stoppen met de progestan en toen was ik er binnen een paar dagen vanaf.

Sorry voor mijn lange verhaal.
Ik wil je heel veel succes wensen de komende week en ik blijf voor je duimen dat de rode duivels wegblijven en je over 9 maanden een prachtig kindje vast mag houden.

Liefs

Hoi mammie,

Wat een verhaal zeg..
Ook ik probeer zolang mogelijk te blijven liggen nadat ik progestan ingebracht heb..alleen s ´middags gaat dat niet altijd.

Nou het enige is nu gewoon wachten tot volgende week.
En maar hopen dat deze week geen rode duivels te voorschijn komen.

Wel lekker dat je op dit forum je verhaal kwijd kan elke keer, dus ik hou jullie gewoon op de hoogte.

Leeuwtje

Hee leeuwtje,
Wat spannend nog steeds zeg!!! Zal duimen dat alles goed blijft gaan!!!

Hoi Leeuwtje!

Ook ik duim keihard voor je....het zou geweldig zijn als het gewoon in een keer mag lukken bij je! Wat een spanning he?
Nou we denken en hopen allemaal keihard voor je!
Succes met het moeilijke wachten nu...
Heel veel geluk!!
Dat kan je nu prima gebruiken!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan