zaterdag uiteten bij de griek!!!

Daar ben ik wel ff aan toe, mama zijn is heerlijk, gezellig en ik zou het voor geen goud willen missen, maar af en toe heb je toch ff de behoefte om ff geen mama te zijn, dus gaan wij om de zoveel tijd ff tijd voor ons zelf maken, en lekker uit eten,..ZONDER KINDEREN!
Ik verheug me er nou al op!!!
Alleen zaterdag gaan we met mn schoonzusje uit eten naar de griek,..nou vroeg ik mezelf af.....mag je feta kaas eten bij de griek.In de supermarkt heb ik al gekeken en daar staat op dat het gepasteriseerd is, maar zou dat bij de griek ook zijn???
Hopelijk hebben jullie antwoord op mn vraag!
Liefs Nance

hey nance

als het goed is heb ik je gevonden op facebook en een prive bericht gestuurd

en ik zou t gewoon vragen of van te voren ff bellen naar het restaurant meestal is het wel gepasteriseerd hoor want komt van groothandel

geniet er van

xx

Volgens mij mag je dat wel lieverd.
Maar bel het restaurant ff op en zeg dat je zwanger bent, dan houden ze daar rekening mee. Maar he meeste van dat soort dingen mag je gewoon.

Liefs

Ps. lekker samen genieten hè vh weekend? Ook weleens lekker zonder je kinderen, is toch ook normaal.

hoi
ik breek even in vanuit de meimama's. Ik heb het ook gevraagd aan de verloskundige en zei zegt dat het gewoon mag. In de supermarkt is het zowie zo altijd gepasteriseerd zegt ze bij de kaasboer moest ik het vragen voor de zekerheid. ik zou het bij de griek gewoon vragen. wanneer het in een warm gerecht verwerkt is mag je het zowiezo eten. het is dan verhit geweest.

Terug
Bovenaan