Zaterdag

Bedankt voor de lieve berichtjes!!
Het doet me goed, dat er zoveel wordt meegeleefd!

Ik geloof dat het zaterdag spannend wordt.

Bea en Ivy ik hoop dat we zwanger zijn.

Ik zou het toch wel raar vinden als ik zwanger ben. Elke keer was ik het niet en dan ineens wel. In een maand waar ik er helemaal niet mee bezig was. Ik dacht dat ik geen eisprong had gehad. Ik heb hem niet gevoelt. En we hebben alleen maar 1x sex gehad. En de dag erna merkte ik wat cervixslijm op. Zou ik dan toch een eisprong hebben. Wat maakt het uit, dacht ik. Volgende maand maar weer.

Ik wil sowieso 3 dagen overtijd zijn voordat ik ga testen. Daarom doe ik het zaterdag. Vrijdagochtend gaat Nathaniel naar de peuterspeelzaal. Het is dan zijn laatste schooldag. Dus dan maar zaterdag dan is het lekker rustig en dan kunnen we ook echt van de uitslag genieten.

De meiden die bijna hun NOD hebben, veeeeeeeeeeeeeel sterkte.

Liefs Tatjana
 
Hoi Tatjana,

Nog zo'n lefmeid hier !!! Inge ookal.
Maar Inge gaat echt door voor het Guinisse book of records hoor. Die gaat pas 8 DAGEN NA NOD TESTEN !!!! PFEU !!! Wat een supermeiden hier !!! Heel veel succes en ik leef ook met jou mee !!!

Veel liefs Biaggi
 
Hoi Tatjana,

Ik weet niet of ik het vo, houdt tot zaterdag. Heb voor de zekerheid toenstraks al testen gekocht, maar durf nog niet goed te testen....ben bang dat dat alleen maar ongeluk brengt en ik ben in principe ook nog niet overtijd, morgen ongeveer pas. Dus hopen dat het wegblijft en dan zaterdag testen....

ik zal nog een paar schietgebedje maken voor ons. Je houdt ons op de hoogte he.

liefs, Ivy
 
Terug
Bovenaan