zaterdag

Hoi,

Hier ben ik weer. Ben een paar dagen weggeweest. Nog 2 dagen en dan heb ik mijn nod. Normaal voel ik altijd dat ik ongi moet worden, maar dat is nu nog niet het geval. Ik heb echt het gevoel dat ik niet zwanger ben, maar je lichaam kan je zo in de maling nemen.
Ik ga nu weer even wat werken. Spreek jullie weer!

Liefs Ilona

Hallo Ilona,

Spannend he, die dagen voor je nod. Ik heb mijn nod maandag en heb nu al het gevoel dat ik ongi moet worden. Maar je bent er natuurlijk heel erg mee bezig. Ik heb wel eens gehoord dat sommigen dat gevoel van ongi worden houden tot en met 10 weken van de zwangerschap, dus zolang je geen bloed is niets onmogelijk. Ik voel het normaal ook altijd 2 dagen van te voren komen nu al bijna een week.
Ik hoop voor je dat je echt niet ongi wordt....ik hoop dat ik ook niet ongi word. Maar ik heb ook niet het gevoel dat mijn onig wegblijft. Succes met wachten....Werkse!
Nog 2 daagjes en je weet meer....ik duim voor je....!
Gr. Biate

Hoi Ilona,

Mijn NOD is ook a.s. zaterdag. Spannend!! Ik heb wel wat klachten, maar ik weet ook dat je lichaam je voor de gek kan houden. Afwachten dus.
Wanneer ga jij testen? Ik wil een week wachten, maar ik weet niet of ik dit vol hou haha.
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Laten wij elkaar op de hoogte houden?

Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan