Zazu ezel knuffel

<p>Hallo,</p><p>Weet iemand of je die hartslag knuffels van Zazu ook zonder muziek doosje kunt krijgen. </p><p>De ezel is de lievelingsknuffel van mijn dochter van 16 maanden.</p><p>Ik zoek een reserve. Het gaat alleen om de knuffel niet om het muziek doosje. </p><p>Gr momoftwokids</p>
 
Weet niet of je op dit forum een privé bericht kan sturen? Zet liever niet mijn mailadres hierop. Als je wel jouw mailadres erop zet dan stuur ik je een bericht.
 
Haha wij hebben dat hier met het konijn van zazu.. inmiddels al helemaal kapot gebeten en gesabbeld.. bij haar eerste verjaardag kreeg ze een nieuwe als reserve maar moet hier niks van hebben. Hij ziet er nog te goed uit ??
 
Hier ook ene meid die gek is van 't konijn van zazu. Inmiddels heeft ze er 3 die rouleren. Toen de tijd gevraagd bij zazu of ik alleen 't konijn kan krijgen,  kon. Wel maar dat koste maar 5 euro goedkoper dan wanneer ik hem in de winkel compleet zou halen. Maar er kwam nog 4.95 verzendkosten bij ?
 
Ik vond ze toen op marktplaats bij mensen die juist alleen de muziekmodule gebruikte 
 
Hallo gebruiker 10132945,
ik zie hier nergens de mogelijkheid om je een bericht te sturen.
Kun je me een bericht sturen naar NG-1983@outlook.com
Dank je wel!
 
 
 
Terug
Bovenaan