ze doen echt goed werk

Die kabouters met rode puntmutsjes zijn echt super. Mijn teun ziet er gewledig uit. Ik ben dinsdag hard aan de slag geweest en ze hebben me goed geholpen. Onkruid tussen de tegels weg, grotendeels is de aanslag van de tegels af, planten in de potten. Bloemetjes op tafel, hangplanten aan de nieuwe schutting en een nep bloem (type draaimolentje) bij de aardbeien tegen de vogels.

Gisteren met de BBQ zaten we dus in mijn mooie gezellige tuin, en wonder boven wonder, ondanks alle voorspellingen het is de hele dag droog geweest.

Groetjes
Miep

lieve Miep,

Fijn is dat he, als je lekker in je tuintje kan zitten.

Wij zijn vorig jaar negen weken bezig geweest met de onze, en nu kunnen
we zo heerlijk zitten daar. En bbq-en,mmmmmmmmm, ben ik gek op. Je kan
soms zo lekker tot rust komen als je in een tuinstoel om je heen kijkt
en het is gewoon af.

Geniet er lekker van deze zomer meid,je hebt het echt verdiend.

En als je ziet dat je het zelf met je mannetje het toch mooi voor mekaar hebt, is dat dubbel genieten, vind ik.

Dus, laat die zonnestralen maar weer komen en stop die tuinkabouters maar in een kast.

liefs Hester  

Hai Miep,

Ik zou haast vragen of je die rode mutsen ook eens naar mij wilt sturen, kunnen ze i.p.v. dat ik zelf mee een snoeischaar al die buxusjes aan het snoeien ben...ze het van me overnemen. Maar laten we dat maar niet doen he?!
Fijn dat je lekker kunt genieten van je tuin. Ga zo zelf ook een heerlijk crackertje met aardbeitjes eten. HMMMM.
Tot later maar weer.

Groetjes Ineke

Voorlopig heb ik de rode puntmutsjes niet meer nodig, dus  hoop ik dat ze zo'n 9 maanden weg blijven nu. Maar ik heb wel van het onrustige gevoel gebruik gemaakt om flink wat te ondernemen. Afgelopen weekend begon dat onrustige gevoel, temp gedaald, maar verder niets te bekennen. Die onrust heb ik omgezet in energie, en ook dinsdag toen ze er daadwerkelijk waren heb ik echt even doorgepakt. Nu zijn ze bijna weg, en is het weer aftellen tot het eitje springt. En dan maar hopen dat zo'n zwemmertje het eitje bespringt.

Maar ik zal de puntmutsjes niet jullie kant opsturen.

Miep

Terug
Bovenaan