ze drinkt uit de fles!!!! (pfff, eindelijk...)

A

Anoniem

Guest
JAAAAAAA, gisteren heeft madam een fles van 150cc leeggedronken!!!!

heb haar aan de moeder van een vriendin gegeven, die wilde het wel proberen.
ben zelf weggegaan en had afgesproken dat ze me zou bellen als ik haar weer op kon komen halen.

hoorde dat dochterlief  gehuild en gesnotterd heeft. maar ze heeft  de fles toch maar leeggedronken, wist niet wat ik hoorde!!! die kleine van ons heeft ons dus al die tijd lopen bedonderen.... ohhhh....(ze is rood/rossig dus dat heeft er vast iets mee te maken).
nou ja, ben zooooo blij, ga zo weer naar die mevrouw toe. blijven het een tijdje volhouden. ik geef trouwens zelf de fles niet, dat komt later wel!        

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

p.s. hebben een fles van difrax genomen, die gaat met een soort bochtje.
het speentje heeft ze tegen haar gehemelte gehouden en zo gaat ze dus niet kokhalzen of spugen!

Gefeliciteerd!!!!
Dat is fijn, dan kun je zelf ook eens weg, ik neem tenminste aan dat je borstvoeding geeft!

Doe ik ook, maar omdat mijn zoontje na zijn geboorte niets kon drinken kan hij alles. Hij heeft de eerste weken gedronken uit een tepelhoedje en de eerste week naast de borst ook al uit de fles. Ja, ik weet het, hoort niet zo, maar hij heeft er niets aan over gehouden. Sterker nog, het maakt hem totaal niet uit, fles, borst, tepelhoedje, ideaal!

Ik kan me dus goed voorstellen dat het wel heel fijn is als ze uit een fles kan drinken. Geniet ervan. Kun je ook eens een wijntje nemen (en voor haar daarna een flesje gekolfde melk). Is wel fijn na een jaar niets!

he dat is geweldig!!

levi heeft vandaag ook zonder al te veel gemopper en gepruttel 120 cc gedronken. Meer wil hij echt niet want dan gaat hij weer gek liggen doen maar daar ben ik ook al blij mee. Wat een gekke kinderen he! Mijn oudste heeft ook de eerste 6 weken gekolfde melk via de fles gekregen en het maakte hem echt niets uit de borst of de fles maar die jongste!!

Ik merk wel dat de fles goed warm moet zijn en er moet niets zijn dat hem afleid dan gaat het het beste.

Nu maar hopen dat ze het zo vol blijven houden!

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Terug
Bovenaan