Ze gaan zo snel...

Hallo,

ben eens even benieuwd hoe jullie kleintjes zich ontwikkelen.

Julie is morgen 7 weken en lacht nu volop als je met haar bezig bent en sinds een paar dagen kan ze als ze op haar buikje ligt haar hoofdje goed oprichten en om zich heen kijken! Ben helemaal trots op haar ontwikkeling :). Verder is ze lekker aan het 'babbelen' en als ze in de box ligt trappelen haar beentjes druk en zwaait ze met haar armpjes op en neer. Begint haar handjes goed open te houden en soms houdt ze de rammelaar vast of pakt ze mijn sjaal of iets dergelijks.

Vind het echt verwonderlijk hoe snel het allemaal gaat, 6 weken geleden kon ze nog niks en nu wordt het steeds meer een persoontje, erg mooi om te zien.

Liefs Tilly

Hoi Tilly,

Das idd geweldig en het gaat zeker heeeeel snel.
Mijn zoon Jimi is nu 9 weken en gaat ook steeds meer dingen doen zoals kletsen en lachen met geluid.

Groetjes Es

Hey,
onze dochter is nu 2 maand. Het is inderdaad erg leuk om te zien hoe ze ontwikkelen. Vrijdag bij het consultatie buro draaide zich voor het eerst van haar rug op haar buik! Echt grappig.. daarna niet weer gebeurt moet ik zeggen.. maar komt vast snel weer. :)
Liefs

hallo,

onze zoon is 2,5 maand en kan al een aantal weken zijn hoofdje rechtop houden. Sinds een week of 2 wil hij alleen maar rechtop zitten. We trekken dan aan zijn handjes en hij trekt zichzelf overeind. En wil dan meteen gaan staan. Dit kan hij al erg goed. Hij ligt graag op zijn buik bij mij en steunt dan op de borsten en kan dan goed om zich heen kijken. Liggen op de buik in de box vindt ie niet zo leuk, krijgt zichzelf niet vooruit geduwd. Dit lukt hem wel als ie op me ligt en ik mijn handen onder zijn voetjes zet, dan duwt hij zich helemaal omhoog. Hij trappelt al weken flink met zijn beentjes. Wordt een echte voetballer volgens papa. Lachen en brabbelen, het is zo leuk om te zien.

Terug
Bovenaan