Ze gaat zelf zitten

A

Anoniem

Guest
Eindelijk heeft Joyce door hoe het werkt.
Ze kan zelf gaan zitten!!!!!
Ja,dat is bijzonder,want ze is alweer13,5 maand en lopen gaat als een trein.
Gisteren zat ze opeens in haar bed.Ik gelijk helemaal trots en zij keek me echt aan zo van doe niet zo raar dit is heel gewoon.
Gelijk het bed maar in de laagste stand gezet,want dat stond bij ons nog op de middelste stand.

Groetjes Jessica

Hi hi die Joyce, die houdt lekker haar eigen schema aan en doet waar ze zin in heeft wanneer ze het wilt. Super toch. Het komt allemaal vanzelf wel. Kan ze zelf gaan staan om te lopen of moeten jullie haar dan neerzetten?

Groetjes van Marloes

Hoi Jessica,

Wat ontzettend knap van jullie kleine meid. En al wel lopen:) Ze heeft gewoon haar eigen volgorde. Marissa trekt zich nu ook op aan dingen maar kan ook nog niet zelf gaan zitten. Maar ze is er bijna, soms zit ze bijna maar dan gaat ze toch weer liggen. We wachten gewoon maar rustig af.

groetjes Linda

Wat grappig dat ze nog niet kon zitten maar wel kon lopen... Lekkere eigenwijsjes zijn het toch ook...

Mijn dochtertje doet nog zeer weinig. Ze is volgende week 11 maanden, en doet wel aan buikschuiven, maar trekt nog niet de knieen onder zich of iets. Ach, het komt vanzelf!!

Terug
Bovenaan