Ze hebben me gehaald...

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ik zie hier allemaal berichtjes die erom vragen beantwoord te worden. En daartussen ook nog allemaal liefs dat voor mij is bedoeld. Alleen... ik heb vanmorgen getest, kon niet meer slapen. Samen met mijn mannetje hing ik met bonzend hart boven dat ding. Het leek eerst of in het linker venster een streepje kwam, maar toen was het weer weg. Ik had er ook helemaal niet meer op gerekend. Alle 'zwangerschapsverschijnselen' waren zo goed als verdwenen en ik voelde me al voor de 3e dag zeer ongi (en dus ook 3 dagen overtijd). Maar toch voelde ik me kut. Vanmiddag is het dan toch begonnen en ik ben moe, depri en heb het gevoel of ik 2 bakstenen heb ingeslikt. Allemaal klote dus.

Nou ja, ik mag weer op de lijst voor ronde 7, met als NOD 23 september. Geen tweede stierenkindje, geen uitgerekende datum op ons 7-jarig jubileum. Het is allemaal niets vergeleken bij het wereldleed, of bij wat sommigen van jullie hier meemaken. Ik ga me even lekker overgeven aan mijn kutgevoel en dan zullen we er weer tegenaan moeten...

Lieve Simoon, Chili en Arina (ik zal nog reageren op je verhaal), bedankt dat jullie aan me gedacht hebben! Simoon, fijn dat je je beter voelt. Simoon en Chili, hou die duivels van het lijf!!
Petra, tof dat je terug bent en dat je honeymoon zo leuk was.

En alle anderen veel sterkte en succes!
Sorry dat ik even zo marginaal op jullie reageer, maar breng het nu niet op. Tot later!

Veel liefs, Inge

Hi Inge,

Je hoeft geen sorry te zeggen....wij zijn er hier om naar elkaar te luisteren.....als iemand zich lekker voelt of niet......

Ik ken je gevoel helemaal....t liefst zou je even willen verdwijnen.....

Denk maar zo.....de tijd komt weer al de tijd daar rijp voor is......

Rust lekker ff uit en probeer even je zinnen te verzetten. Ik weet dat is heel moeilijk.

Ik ga deze maand voor je duimen!!!

Een hele dikke knuffel Flower

Hoi...
jeetje wat balen voor jullie! en dan ook nog overtijd....
ik weet zeker dat je jezelf snel weer bijelkaar raapt en er weer voor gaat,al voelt het nu even niet zo...
Ook jij komt aan de beurt hoor!!
sterkte en tot later!

gr. petra

Hoi Inge,

Begrijp je compleet, verontschuldigen hoeft niet, want jij zit ermee dus mag je het ook uiten!
Doe lekker wat leuks voor jezelf en heel veel succes de volgende ronde.

Liefs,
Es

Hmmm ze hebben mij ook net ingehaald hoor...op naar de volgende ronde, ietsjes langer wachten dan jou inge, 27 september maar weer ...k denk dan wat meer spanning, deze menstruatie had ik zoals je weet al verwacht,maar een beetje balen is t wel...iedereen om ons heen is zwanger en bevalt inmiddels al!!Enfin ik heb net maar hele dure sportschoenen gehaald want ik denk zelfs dat het de hele marathon lopen wordt als het zo door gaat, inmiddels heb ik genoeg getraind voor de halve...Wel fijn om een vervangend iets te hebben om naar uit te leven, dat houdt de gemoederen hoog!

En ja ..ik heb natuurlijk nog de magnetiseur waar ik wel een beetje vertrouwen in heb..vooral na van de week!

Heel veel succes deze maand! Ik weet niet of ik nu wel elke dag hier rond ga hangen.. (vast wel..nog steeds op zoek naar onvindbare antwoorden op nooit gestelde vragen)
Fijn weekend verder!!!

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum want ik ben pas net gestopt met de pil. Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Suus, 29 jaar en getrouwd. Ik wil al een tijdje kinderen maar mijn man zag het nog niet zitten. Gelukkig is hij nu ook 'om'.

Ik vind het allemaal erg spannend en ik moet er dan ook de hele tijd aan denken! Natuurlijk hoop ik dat het allemaal snel gaat lukken, maar het kan natuurlijk wel een poos(je) duren. Ik zag net dat jullie NOD noemen, maar ik ben het redelijk onregelmatig (ergens tussen de 4 en 6 weken) dus ik weet die datum niet echt. Ongeveer over 3 weken denk ik (18 september).

Groetjes!
Suus

Hi Inge,

Rot voor je hoor! al die nare gevoelens en emoties en dan die rode devels er nog bij grr om ff niet goed van te worden en 3 dagen overtijd en dan dus dit, zou er ook even moedeloos van worden.

Als je er maar wel voor zorgt dat je de moed niet laat zakken hoor, kan me je berichtje van even geleden nog goed voor de geest halen waarin ik vertelde over mijn schoonzusje en allemaal zwangere vrouwen of mooie babytjes die ik om me heen zag en waarop jij reageerde met de woorden dat ze, als het mijn tijd is andere vrouwen dan naar mij zouden kijken met mijn kindje in de kinderwagen en dat zij dan 'jaloers' zouden zijn op mij!! dus denk daar dan aan neem je eigen advies ook ter harte en denk: voel me nu k.t maar eens dan ben ik het ook!! zwanger!

Heel veel liefs en doe maar even rustig aan en zorg goed voor jezelf en ga inderdaad maar wat leuke dingen doen en verwen jezelf maar eens!

ps ik zal flink om me heen slaan om die rode rakkers van me af te houden oke?!

Liefs: Chili xxx

Terug
Bovenaan