ze hebben me weer gevonden !!

Hoi Allemaal, !

Nou, t;is weer zover,, ze hebben me vanacht weer gevonden, the rooie duivels !! BLEEHEHEH
Ik heb dus een cyclus waar je alle kanten mee opkan ! Vorige maand was het 24 dgn, en de langste cyclus was 34 dgn. Dit keer dg 29. En dat allemaal na mijn mk in aug 04 . Kortom, ik kan er geen pijl op trekken.
Lieve Corina , zou je mijn NOD dan maar wilen veranderen? ff zien,,ik ga nu uit van mijn langste cyclus m dus dat wordt 10 april..jeetje, dat duurt nog even zeg !
En,, ehh, jeannette123,, sorry, ik haak al af voor de 11e maart, shit he ? maar meis, ik hoop dat jij het nog even volhoud en zelfs tot na 11 maart!!
xxxxxx chantally8

ooohhwww sjips!!! en ik zit net nog te schrijven bij ons stukje; 11 maart nod!!! dom dom dom en wat kl*te voor je hee!!! OEIII wat kan ik je boosheid voorstellen. Te bedenken dat zo'n cyclus al een eeuwigheid duurt!! Nou, meid, een paar dagen en dan er weer goed tegenaan!!
xxx Jeannette

p.s. geef die rooie duiveltjes van mij maar een rake klap!!!

He Chantally,

Ik heb het voor je aangepast maar wat s het weer balen dat die rode duiveltjes weer te voorschijn wilde komen.
Ik weet nog heel goed na mijn 1e miskraam dat ik ook zo onregelmatig was en de arts raadde mij toen aan om eens te temperaturen... Het leek weel een grafiek met toppers en dalers daar was ook geen pijl op te trekken. Nu ben ik regelmatig en is mijn temp ook weer normaal... Ik snap echt helemaal niets van zo een vrouwenlichaam...

Ik hoop voor je dat je bij de volgende NOD dag maar raak mag zijn.

Groetjes,

Corina

Terug
Bovenaan