Ze hebben niets gemerkt!

Eerder vertelde ik van de 'girls night out' die ik 20 maart zou hebben. En dat ik het nog even geheim wilde houden voor mijn vriendinnen (is nog wel pril bij 7 weken). Nou, het is gelukt!

Gisteravond was dus het etentje bij mij thuis. Ik had een wijnfles gevuld met dubbelfris druivensmaak. En heb daaruit de hele avond gedronken. Gelukkig dronk de rest Sangria en was ik de enige die uit deze fles dronk. Daarna zijn we naar een kroegje in de buurt geweest. Daar heb ik de barman uitgelegd hoe de situatie was. Hij heeft me de hele avond verdunde appelsap in een wijnglas gebracht hahaha. Hij speelde het echt goed mee. Heel grappig trouwens als je vriendinnen al een beetje aangeschoten raken, terwijl je zelf broodnuchter aan de appelsap zit. Zelfs toen ik bijna van mijn barkruk viel, dachten ze dat ik h'm ook al had zitten. Wisten zij veel dat het een beetje duizeligheid bij het opstaan was. Nog een paar weken en dan kan ik deze hilarische avond opbiechten...

Well done! En wat een TOP barman!

Gister waren mijn schoonouders 40 jaar getrouwd en natuurlijk kwam er ter spraken waar ons 2e kindje blijft! Wij hielden ons van de dommen! Mijn vriend heeft altijd gezegd dat hij GEEN kinderen wilde. Toen kregen we een dochter. Daarna riep hij dat hij er echt niet meer wilde... Kan niet wachten tot we het wereldkundig gaan maken! Ondertussen lachen we samen in ons vuistje en genieten er nog even samen van.

Terug
Bovenaan