Ze heeft doorgeslapen!

Het wonder is gebeurd. Roosmarijn heeft doorgeslapen. Om kwart voor 8 ging ze naar bed en om kwart voor 8 werd ze wakker. Ik werd nog wel wakker vannacht, maar zij heeft heerlijk doorgeslapen. Nu hopen dat ze dat vaker gaat doen. Er zit ook opeens 4 uur tussen de flessen.
Moet ik nu meteen de flessen voller gaan maken? Of eerst afwachten of dit nu zo door gaat zetten? Ze gaat op deze manier van 6 naar 4 flessen. De 6 flessen dronk ze nooit leeg en nu drinkt ze de flessen ook keurig leeg.
Heerlijk is dit zeg.

Liefs,

lekker hè!!! Carmen slaapt vanaf 13 weken van 19.00 tot 7.30 en oh... wat ben ik daar blij mee. Niet meer 's nachts mijn bed uit voor de voedingen heerlijk!!
Ik hoop dat je dochter lekker blijft doorslapen.

@Mammik: JIPPIE Wat een feest voor je! :) Hoop dat het zo blijft... Ik zal duimen.... Jasmijntje heeft hier weer besloten om 's nachts te willen drinken dus bij ons is het doorslapen weer even over, maar dat weet je met BV kindjes.... dat kan zo veranderen....

@sonja: gaat er met Carmen ook weleens wat mis? Ze lijkt wel DE perfecte baby....

@ Babette, komt dat zo over?! Tja, gaat gelukkig ook weinig mis. Ze is nu verkouden en heeft een beetje verhoging... Vind het een beetje een gekke opmerking. Is er bij jou wel wat mis dan??
Het zal wel niet zo bedoeld zijn, maar komt een beetje aanvallend over...

Het lekker zeg! Hier ook weer even terug naar de nachtvoeding (maar heb niet te klagen, hij sliep vanaf een week of 8 door) maar das voor het goeie doel!

Geniet ervan !!!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan