Ze heeft koorts!

A

Anoniem

Guest
Nou, ons dochtertje was zoals normaal super vrolijk vandaag! Heerlijk gespeeld, goed geslapen (ja, zelfs in dit weer!) en heel veel gelachen.
Ik heb haar rond 14.00 in bed gelegd, daar heeft ze nog even liggen kletsen en is toen in slaap gevallen.
Rond 16.15 hebben we haar eruit gehaald en toen zag ik meteen al aan haar oogjes dat ze niet goed uitgerust was. Alsof ze nog niet geslapen had.
De fles gegeven, geknuffeld en toen lekker gaan spelen.
Maar ik had zo'n sterk gevoel dat er iets niet klopte! Ze was wel redelijk vrolijk (leek alleen nog moe) maar toch maar even de temperatuur opgenomen en ze had dus 39.5!
Bah, dat is best schrikken zeg! Ik blijf dan wel heel rustig (mijn vriend niet, die wil het liefste meteen naar het zkh) maar diep vanbinnen was ik echt super onzeker en zenuwachtig.
Vind het zo zielig! We moesten net eten dus wilde haar even in de box leggen en toen begon ze dus keihard te huilen en hield ze niet op. Ze is toen bij mij op de arm in slaap gevallen..
We hebben haar de fles maar al om 19.00 gegeven (zat wel maar 2,5 uur tussen, maar goed!) en lekker naar bed gebracht.
Hoop dat ze goed slaapt zodat die temeratuur goed kan zakken!
Heb haar wel een zetpilletje gegeven voor de fles.
Toch wel eng hoor, zo'n hoge koorts bij zo'n kleintje..

jeetje, das wel schrikken, komt vast goed, we hebben het met Isis nog niet meegemaakt, beterschap, ik hoop dat ze goed slaapt,
x Esther

ahhh arme meid..........
is idd best schrikken he ineens die hoge koorts, dinand heeft het ook al wel gehad, die heeft met 3 mnd een buikgriep gehad en had daarbij ook erg hoge koorts, maar het is altijd wel weer schrikken, ik geef de kinderen ook altijd een zitpilletje als ze boven de 39 graden koorts hebben voor het slapen gaan. ik hoop dat ze gauw weer opknapt is  en beterschap,
geef dr maar een dikke knuffel.......

groetjes susanne

Ach,wat zielig met zo`n hitte ook nog koorts!!
Ik vind het ook altijd eng,misschien dat het na het zetpilletje wat is gezakt,zou ik nog wel even checken. Konden ze maar praten hè en zeggen wat ze voelen!
Beterschap en hopelijk is het snel over!!

Groetjes Mikkie.

Nou, ze heeft vanaht gelukkig redelijk/goed geslapen!
Ze is wel een paar keer wakker geweest, maar niet echt gehuild ofzo. heb haar ook niet uit bed hoeven te halen.
Heb alleen zelf niet zo goed geslapen omdat ik het toch wel eng vond...
Ben ook echt regelmatig gaan kijken en even aan haar voelen of ze niet erg warm was (beetje moeilijk nu het zowieso zo warm is, maar goed!)
Vanmorgen om 8.15 de fles gegeven en die heeft ze ook redelijk gedronken (ongeveer 30 cc over) en ze had nu 38.6 dus de koorts is wel gezakt.
Maar het is nog vroeg he...heb haar ook geen zetpilletje meer gegeven omdat ze eigenlijk best vrolijk was en weinig last leek te hebben en zo kan ik meteen kijken als ze wakker word (slaapt nu weer!) of ze weer hogere koorts heeft gekregen.
Ooooh hoop echt dat het snel over is, vind het zooo zielig
Mijn arme moppie....

Hee, wat schrikken! Lijkt me zo eng. Hopelijk is het ergste nu voorbij en probeer zelf ook maar even wat te rusten!

Knuffel KT

Hoe gaat het nu met de kleine?
Nog steeds koorts of is het al iets beter?
Ik hoop het laatste!!
Succes.

Groetjes Mikkie.

Ze had net 38.4, dus weer iets gezakt (zonder zetpil) gelukkig!
Ze heeft ook gewoon even lekker gespeeld in de box, maar was wel al snel weer moe (na 1,5 uur wakker te zijn geweest viel ze in de box weer in slaap) dus net maar weer lekker in bed gelegd..

Terug
Bovenaan