Ze heeft me weer goed laten schrikken

A

Anoniem

Guest
Normaal gesproken hoef ik mijn hand maar op mijn buik te leggen en er wordt heftig tegen aangeschopt, maar vanochtend werd ik wakker en ik voelde helemaal niks! Wat ik ook deed ze reageerde niet. Dus wij weer naar het ziekenhuis gebeld en konden gelijk komen. Wat denk je.... zitten we net in de auto en gaat ze heel zachtjes bewegen. Wij toch maar doorgereden en aan de ctg en ze gaat me toch tekeer tegen die ronde dingen (kan ff niet op de naam komen). Gelukkig natuurlijk en alles was ook helmaal goed, maar de schrik zat er ff goed in. Het is wel een aparte volgens mij. Ze houdt er in ieder geval van om ons goed te laten schrikken haha! Hoorde ook gelijk dat ik van de week eigenlijk wel naar het ziekenhuis had gemoeten toen ik (voor)weeen had. Moet dus eigenlijk als je een uur lang ze regelmatig voelt. Ben benieuwd waar ze de volgende keer mee komt hihi.

Kus Maaike

okay dan , dan schrik je inderdaad een hoedje volgens mij is onze beeb best rustig kan hem best een paar uur minder voelen, of als ik er niet bij stilsta en opeens denk van hee wanneer heb ik hem voor het laatst gevoeld.. ik heb een angelsound en die dingen zijn dan echt effe goud waard.

Ja let goed op jezelf meis met al die voorweeen, je eigen ik vertrouwen!

Ik heb het ook af en toe hoor. Dan ben  ik zo druk bezig geweest en denk ik opeens, goh, volgens mij heb ik de beeb al een tijdje niet meer gevoeld. Dan ga ik meestal even zitten porren... Ik weet aan welke kant de handjes en voetjes liggen. Vaak krijg ik dan wel vrij snel reactie...

Maar tot die reactie, pfffffffffffffffff, dan maak je je toch wel zorgen!!

Eng is dat he! Ik had het 2 weken terug, ik had beeb (volgens mij) al de hele dag niet gevoeld. En was m'n ijstruc vergeten haha.  Dus ik besloot de nacht maar af te wachten en dan naar de vk te bellen. Was gelukkig niet nodig, want om 5 uur 's ochtends was het gelukkig weer feest in m'n buik.

Maar kijk inderdaad uit met die voorweeen, ik had ze ook bij onze dochter, maar niet regelmatig en ook niet meer dan 2 keer per dag. Dus niks aan het handje. Maar als je ze inderdaad zo lang hebt, toch effe langs gaan.

Als je beeb wilt voelen, ga rustig  op de bank liggen, drink ijswater of eet een ijsje, gegarandeerd dat 'ie dan beweegt, dat is n.l. erg koud voor ze, vinden ze niet leuk.
Is een tip van m'n vk en werkt altijd.

Groetjes Miriam (35+3)

Terug
Bovenaan