Ze is weer terug! :)

Mijn laatste tupic had ik gezegd dat ik mijn oude vertrouwde meisje weer terug wou.
Volgens mij zat ze in een sprongetje en kreeg ze 2 tandjes boven.....

Nou het is zover..sinds zondag is ze weer helemaal de oude!
Lekker alleen spelen, weer goed eten, veel brabbelen, lachen en goed slapen.! YES!

Waarschijnlijk dus wel die 2 dingen, 1 tandje is sindsdien door en de andere zo goed als.
Ook geen sprong meer....YES!!!!
Het heeft ook bijna 3 weken geduurd...pffff.

Hoe fijn kan dat zijn!!!!

Heerlijk meid, dat is weer achter de rug. Ik vind het vooral heel fijn om zulke topics te lezen zodat ik weet dat ik niet de enige ben. Ik heb af en toe ook van die fases met Diederik dat ik het zowat niet meer weet. Ik heb het idee dat zijn ondertandjes nu echt bijna doorkomen, maar eerlijk gezegd hou ik daar al 2 maanden rekening mee... Over het algemeen is hij momenteel erg vrolijk dus daar genieten we maar goed van!

x

Wat fijn dat je je gezellige vrolijke meisje weer terug hebt! Die sprongen... zo vervelend maar tja laten we ons er maar bij neerleggen dat ze er schijnbaar toch echt bij horen. Hopelijk duurd het weer eventjes voordat het volgende sprongetje zich aandient.

Hè wat heerlijk voor je!

Ik weet ook precies wat je bedoelt, Warren is nu 8,5 maand en sinds 3 dagen weer één grote zonnestraal, die ook ineens van alles kan.
Zo schrok ik me een hoedje toen meneer ineebs gierend van de lach in de box stond. Ja, stond.
Als een speer de box dus verlaagd...

Heerlijk hoe ze je kunnen blijven verrassen.
En wat echt té schattig is, hij deelt ineens herl royaal dikke natte knuffels en zoenen uit...
Echt een feestje!

X
Evje

Terug
Bovenaan