Ze kruipt!!

A

Anoniem

Guest
Ik weet het, ik ben wel heel erg blij over elke ontwikkeling , maar ook deze wilde ik toch even met jullie delen. Marissa kon al een paar weken tijgeren maar nu kruipt ze dus sinds een paar dagen. Echt zo ontzettend schattig met die kleine knietjes. En papa en mama natuurlijk weer helemaal trots!!

groetjes Linda, mv Marissa 13-09-2007

wat super goed zeg!! zo mooi gezicht is dat als ze steeds meer gaan leren...en daar mag je als papa en mama best trots op zijn

Hallo Marissa!!

jeetje wat goed van jou! kun je mij misschien ook uitleggen hoe dat moet? ik ben dan wel een klein beetje ouder dan jou maar denk nog steeds dat ik rollend sneller de kamer door kom! Wiebel af en toe ook wat op mijn knietjes maar dan zak ik gewoon weer in....Vind het echt heel goed van je!

Groetjes Alice

Hoi Marissa,

Wauwie ik ben wel een beetje jaloers op jou hoor. Ik ben ook druk aan het oefenen maar toch lukt het nog niet zo. Ik ga wel in de kruiphouding zitten maar dan weet ik nog niet hoe ik vooruit moet.
Ik kan nu al wel uit een tuitbeker drinken (Zie mama's onderwerpje op dit forum) dus mama zegt wel dat ik al een grote knul ben.
Nou ja, misschien dat ik binnenkort weer tijd heb om te oefenen want nu ben ik druk bezig met optrekken aan de bank, langs de salontafel wiebelen en dat soort zaken.

Nou, veel plezier met kruipen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,
Sven

hé goed hoor!!
En natuurlijk zijn jullie trots . Het blijft mooi om steeds weer de nieuwe ontwikkelingen te zien . En natuurlijk ook leuk om die hier te delen.

groetjes,
Tamar

Wauw, goed hoor...het is zo mooi om te zien elke nwe ontwikkeling..

Groetjes Inge

Terug
Bovenaan