ze ligt goed maar nou de hartslag weer te hoog

potver wat een kind is dit nu al zeg
ze ligt nu dus goed ook groei lijkt nu oke
maar nu heeft ze een te hoge hartslag 185 en het moet tussen 110 en 160 zijn
dus moet ik dond weer een halve dag opgenomen worden voor een ctg
weet iemand waar dit vandaan komt of wat het kan betekenen een te hoge hartslag
doegggggg marina

Hebben ze je geen uitleg gegeven over wat een te hoge hartslag van de baby kan betekenen? Hadden ze wel mogen doen, toch. Ik heb geen idee wat het zou kunnen betkenen, heb er nog niet mee te maken gehad. Wel fijn dat ze in ieder geval goed ligt!

Dat is inderdaad "fijn" dat ze je geen uitleg hebben gegeven. Heb het geprobeerd te googlen, maar kan alleen wat vinden over hoge hartslag bij babies tijdens de bevalling.
Hopelijk is alles goed donderdag, veel sterkte.

Miriam (38+2)

fijn he goede begeleiding tijdens je zwangerschap :p

IK hoop dat het niets bijzonders is als het echt erg was geweest hadden ze je meteen nagekeken toch? zo probeer ik maar te denken..

hoi,

Twee weken geleden had de verloskundige een te hoge hartslag gemeten.
Eerst ook 185, toen zei ze weet je wat, we gaan even wat drinken en meten zo nog een keer. Dat deden we en toen was ie al wat lager, maar niet genoeg.
Ze kwam de volgende dag tijdens haar ronde even bij mij langs thuis om opnieuw te meten.
Toen was ie goed!!!

Dus ik vragen wat t nou was.
De hartslag van de beeb die wisseld altijd. Als hiuj heel actief is mag ie even 185 zijn.
Maar dat niet te lang.
Soms is de hartslag van de baby hoger als je zwanger bent als jij jezelf niet lekker voelt (koorts hebt ofzo)
Als dat niet zo is...dan is er dus een andere reden dat dat hartje zo snel moet pompen. Het betekent dat er dus met pompen niet genoeg zuurstof rondkomt en dus meer moet pompen om genoeg zuurtsof rond te krijgen.
Dat zou dus aan de placentra kunnen liggen o.i.d.
Maar bij mij was t de volgende dag weer ok en vorige week was t ook ok.

Dus ik zou me niet teveel zorgen maken!

Terug
Bovenaan