ze ligt nog dwars

hey hallo,

net bij de vk geweest, bloeddruk was goed, hartje weer gehoord, schattig! de kleine frummel.

vorige keer lag ze al goed met het hoofdje naar beneden maar kennelijk heeft ze nog een boel ruimte want ze gaat nog alle kanten op. nu lag ze helemaal dwars. ik vind dat toch wel spannend, ik ben pas 29+2 weken dus het is wel logisch maar ik ging er zo vanuit dat ze al goed lag. maf eigenlijk dat ik me er gelijk druk over maak, het is natuurlijk heel logisch.

onderin voelde mijn buik goed gevuld aan toen ik vroeg naar de grootte, hmmm, wat betekent dat? dat ze liever niks zegt omdat ze niet weet of ik denk dat ze te groot of te klein is? bij de vorige twee hoorde ik steeds dat ik een grote baby verwachtte daarom ben ik nu een beetje bezorgd. ze waren allebei 7 pond dus achteraf vond ik de grootte wel meevallen maar toch is het blijven hangen.

en ik ben ook ineens weer ongezond veel bezig met de bevalling. de eerste keer was een drama van 36 uur, de tweede ging eigenlijk heel goed maar toch ben ik ineens heel bang voor wat me nu weer te wachten staat en ook al kan ik me de pijn niet meer herinneren ik weet dat het verschrikkelijk was.

weer lekker veel zorgen dus vanaf deze kant, het zullen de hormonenmonsters wel zijn!

ik hoop dat jullie allemaal een zorgeloze dag hebben!

groetjes

haha niks ervan! je bent niet de enige die zich druk maakt om/over vanalles en nogwat dus laten we het er idd op houden dat het erbij hoort!
je baby heeft nog tijd zat om goed te gaan liggen toch! lekker laten spelen nu t nog kan :)

mijn Vk vond mijn baby klein, maar toen we laatst de extra echo hadden vond de echomevrouw van niet dus (niet datie groot was maar binnen het normale)... t blijft toch ook voor de VK een beetje gissen en ze hebben pieken in groeien natuurlijk

hou t rustig in de bovenkamer!
xMarij

ow verloskundigen kunnen je goed in paniek brengen!
die van mij ook..ik ging de laatste keer en zei ze..ow de baby voelt wel heeel groot aan! ik kreeg het er helemaal warm van..meteen naar het ziekenhuis gebeld (daar sta ik dan ook echt onder controle) en die maakte een echo en bleek gewoon normaal kindje te zijn!

nu het allemaal dichterbij komt is het ook logisch dat je over alles gaat nadenken,vooral de bevalling! die houdt me ook alweer weken bezig. ik had namelijk gewoon een kleine baby van 2960 gram en 48cm,toen was ik al uitgescheurd,dus nu angsten en enge dromen over een totaal reptuur bij een groter kindje! ik heb ook een vergiftiging gehad dus daar ben ik alsnog eens heel bang voor!

lang leven de hormonen hahaha ;-)
doe gewoon lekker rustig aan,komt allemaal weer helemaal goed!!!!

liefs kim 32,2 wkn

ja je bent echt niet de enige,ikzelf heb de bevalling nu al 100 keer in m,n gedachten meegemaakt!
Je maakt je gewoon gek ermee,elke bevalling is toch anders!
En ze draait heus wel bij,die van mij lag 2 weken terug nog overdwars nu ligt ze goed,maar nog niet vast dus er kan nog van alles gebeuren,en daar maak ik me dan weer druk over!
AAAAAAAAAAAArgh
groetjes

Ik ben vandaag ook bij de VK geweest en ze ligt al bijna met haar hoofdje naar beneden. Een beetje scheef. Verder heeft ze nog niets gezegd over de grootte. Maar inderdaad de VK zit er nog weleens naast.

Groetjes Peet

Terug
Bovenaan