ze ligt op haar gezicht....

hoi meiden,

tja ik wist ook niet hoe ik anders de titel moest aangeven maar Alana ligt dus weleens op haar gezicht en zit dan met haar beentjes verstrikt tussen de spijlen.
ze gilt dan erg hard en gelukkig zijn we er nu iedere keer op tijd bij.
ze kan zichzelf rollen en ook weer terug, ze kan haar hoofdje allang draaien maar ze doet dat nu dus niet.
Alana heeft sinds bijna een week dat ze huilt tussen een uur of 6 en 7 zonder duidelijke reden en daarna is het weer over.
eergister  deed ze dat weer en ik zei tegen michel van: laat haar maar even liggen, het gaat zo wel over.
hij ging toch kijken en toen lag ze voor het eerst met haar gezicht naar beneden.
wat voelde ik me slecht dat ik even niet was gaan kijken. normaal huilt ze eventjes en valt dan in slaap maar nu zat ik er  goed fout naast. voelde me echt een slechte moeder.
heeft iemand dit probleem ook? en wat doen jullie eraan?

groetjes miranda m.v. Alana 19-2

Laura ligt in een slaapzak in bed met soms een deken of laken. Zo kan ze moeilijker verstrikt raken met haar beentjes tussen de spijlen. Ze heeft al een week of 3 niet meer gedraaid, dus gelukkig heb ik er (nog) geen last van, maar het lijkt me best eng.

Groetjes Ilona

ps. Ik heb nog ergens een topic voor je staan, zal wel wat weg gezakt zijn. Ik zou het fijn vinden als je daar een antwoord op zou kunnen geven.

mijn tip:

doe een slaapzak aan, stop de onderkant bij het voeteneind zeg maar in!
lekker strak instoppen dr dekentje,
zo kunnen ze eigenlijk niet meer draaien

hoop voor je dat hetw erkt
groetjes

hoi,hoi,

Evi ligt ook in een slaapzak, anders ligt ze ook met haar benen door de spijlen.
Ook heb ik sinds Evi kan draaien (ze slaapt tegenwoordig op haar buik) een aerosleep matras gekoch. Mocht met haar gezicht in de matras gaan liggen kan ze nog wel adem halen.
Een slechte moeder ben je echt niet!!!! Ze draaien zo snel weer om joh. Evi leg ik op haar rug en een minuut later ligt ze al op haar buik. Je kunt dat toch niet altijd voorkomen. Evi ligt ook altijd even te mopperen voordat ze gaat slapen.

groetjes Sonja

ja Alana heeft ook al een tijdje een slaapzak aan, het heeft alleen geen zin om de slaapzak vast te maken onder het matras, ze trekt em los.
een deken heeft ze ook niet meer want die trekt ze ook los.
ze is erg sterk en het cb heeft me aangeraden om alle knuffels en het dekentje eruit te halen.
ze heeft nu een pyama aan en de slaapzak, meer niet.
ze schuift door haar hele bed heen echt grappig om te zien.

groetjes

hoi mijn zoon doet dat ook wel eens en hij mag ook niet meer met een deken slaapen
alleen met een slaap zak maar ik weet niet wat ik er meer aan kan doen wand als ik hem snachs weer op zijn rug leg gaat hij huilen en rold weer op zijn buik
dus ik laat het maar zo wand meestal heefd hij wel nog een neus gat open

Terug
Bovenaan