Ik ben een paar maanden geleden moeder geworden van een prachtige dochter!! Nu is het zo dat mijn schoonouders zich altijd goed laten horen, over dat ze zo op hun zoon lijkt. Dat is ook zo en begrijp me niet verkeerd dat vind ik erg leuk!! Het is alleen dat ik wel eens mis te horen dat ze ook op mij lijkt. Mijn moeder is nl niet zo om dat te lopen verkondigen. Als ik samen met haar ben dan zegt ze het wel dat ze trekken van me heeft maar in het bijzijn van mijn schoonfamilie dan gaat het alleen weer over dat ze op papa lijkt.
Ik vind mezelf soms wat een aansteller en het zullen de hormonen wel zijn maar het steekt me dan wel eens. Misschien omdat ik enig kind ben en toch op zoek ben naar gelijkenissen? Het is als moeder toch ook fijn om te horen dat ze op jou lijkt...?
.
Ik vind mezelf soms wat een aansteller en het zullen de hormonen wel zijn maar het steekt me dan wel eens. Misschien omdat ik enig kind ben en toch op zoek ben naar gelijkenissen? Het is als moeder toch ook fijn om te horen dat ze op jou lijkt...?
.