Ze lijkt zo op papa...

Ik ben een paar maanden geleden moeder geworden van een prachtige dochter!! Nu is het zo dat mijn schoonouders zich altijd goed laten horen, over dat ze zo op hun zoon lijkt. Dat is ook zo en begrijp me niet verkeerd dat vind ik erg leuk!! Het is alleen dat ik wel eens mis te horen dat ze ook op mij lijkt. Mijn moeder is nl niet zo om dat te lopen verkondigen. Als ik samen met haar ben dan zegt ze het wel dat ze trekken van me heeft maar in het bijzijn van mijn schoonfamilie dan gaat het alleen weer over dat ze op papa lijkt.
Ik vind mezelf soms wat een aansteller en het zullen de hormonen wel zijn maar het steekt me dan wel eens. Misschien omdat ik enig kind ben en toch op zoek ben naar gelijkenissen? Het is als moeder toch ook fijn om te horen dat ze op jou lijkt...?
.

Hahahah wat lief.
Sorry, ik lach je niet uit. Wist jij dat de natuur zo is geregeld dat babytjes over het algemeen de eerste maanden erg op papa lijken?
Mama weet namelijk wel dat het haar kind is de vader mag het hopen.
Onze uk leek zooooerg op papa dat ook mijn familie niks anders kon dan toegeven hij lijkt op papa. En ik, ik was trots hij mag op zijn papa lijken als hij maar het karakter van mamamee krijgt hahahaha. Nee hoor je niet druk maken je kind krijgt van beide de helft de vraag is wat van jouw?en de komenden maanden zul je steeds meer jezelf herkennen.
Het komt goed echt dit is jullie kindje en 100% van jouw! Knuf

ooooh MAtz wat herken ik mijzelf in jouw verhaal.

Mijn kleintje is echt 2 druppels water pappa......
Op der vingers en tenen na en der karaktertje lijkt ook wel erg op mij maar verders is het bijna eng te noemen en idd schoonouders ja hoor is een echte meijer etc enz enz....
Maar geef niet op hou de moed er in....

Amy begint de laatste week ineens weer te veranderen en lijkt nu toch ook wel steeds meer op mij in der gezichtje krijgt mijn mond steeds meer en meer en hopelijk ook mijn haar ipv dat melk boeren honde piek haar van mijn schoonfamilie....

Dus ik hou moed en jij ook komt echt goed jullie zijn straks on afschijdelijk of hoe je ut ook schrijft.

Hmm ik herken je verhaal niet, als ik ergens kom met ruben zeggen: sprekend zijn moeder! Ik zou het juist leuk vinden als ie wat meer op paps gast lijken hahaha

bij mij zegt ook iedereen dat mijn zoon echt op mij lijkt. gelukkig sommige ook wel dat hij wat van zijn papa heeft. maar kan me wel voorstellen dat het vervelend is voor je. en wie weet lijkt ze straks wel veel meer op jou en misschien heeft ze straks ook wel een heel eigen gezichtje met een mengeling van jullie beiden.

Nou ik snap je helemaal!!!
hier is dat precies zo! Echt iedereen zei in het begin dat ze op mijn vriend leek, en ik wist gewoon heel zeker dat ze op mij leek! Ik zag precies mijn broer erin als baby, en precies dezelfde mond, en ik heb een kraambezoek boek waar ieder kraambezoeker wat in kan schrijven en daar wordt de vraag : öp wie lijk ik" ook gesteld, en bijna iedereen zegt op papa! Terwijl dat gewoon zo niet waar is, en ik vind het ook leuk als ze op papa zou lijken (volgens mij de ogen wel een beetje de rest absoluut niet) maar het frustreerd me vreselijk dat iedereeen zegt dat ze op hem lijkt terwijl ik dus zeker weet van niet haha,
Dan denk ik meot je gewoon wat te zeggen hebben, of ben je echt zo blind of?? hahaha
VRESELIJK!!!!
JE bent echt neit de enige! Je bent trots op je kind en jij hebt de meeste moeite ervoor meoten doen en om dan steeds aan te horen dat het op papa lijkt lijkt mij ook niet grappig :D

Zoooo vervelend, en helemaal erg als je bloedeigen ouders dan roepen "nee jou zie ik er echt niet in hoor"...naaa...dt is m'n derde, en weer houden ze vol dat ze niet op mij/ons lijkt, nee, ze lijkt op haar vader. Bah..Ze lijkt sprekend op mij, als ik babyfoto's van mezelf zie...maar goed, mensen zien er ook een beetje in wat ze willen he. :/

O, fijn om te horen dat er moeders zijn die dit herkennen!! Ik dacht dat ik zo gevoelig zou zijn door alle hormonen, nou ja misschien speelt dat ook wel mee. In ieder geval zit ik er een stuk minder mee. Ook omdat ik het hier van me afgeschreven heb en een stukje herkenning krijg, leuk!

Terug
Bovenaan